Засідання методичного об’єднання вчителів історії та правознавства

Опубліковано: Лютий 17, 2022

Засідання методичного об’єднання вчителів історії та правознавства

21 лютого 2019 року в Ужгородській гімназії №14 відбулося засідання міського методичного об’єднання вчителів історії та правознавства на тему «Шляхи вдосконалення педагогічної майстерності». Розпочала засідання директор гімназії Легеза О.І., яка радо привітала учасників у навчальному закладі, розповіла про його особливості, історію, учнів. Далі талановиті вихованці привітали присутніх піснею і танцем. 

Методист методичного кабінету управління освіти Ужгородської міської ради Пріц О.М. та голова міського методоб’єднання Майор Л.П. підвели підсумки ІІ-ІІІ етапів олімпіад з історії та прпавознавства. Розповіли про особливості проведення, результати та рівень підготовки учнів. 
Продовжив засідання і провів майстер-клас на тему «Пелагогіка дитиноцентризму в умовах сучасної школи» вчитель історії та правознавства Ужгородської гімназії №14 Стойка Р.Й. Зокрема він зауважив, що школа враховує здібності, потреби та інтереси кожної дитини, працює на засадах особистісно-орієнтованої моделі освіти. Дитина є в центрі педагогічної системи. Стойка Р.Й. поділився досвідом організаціі навчально-виховного процесу в гімназії на конкретних прикладах роботи з учнями. Розповів про впровадження сучасних новітніх технологій з метою підвищення мотивації учнів та формування творчої особистості вчителя та учня. Показав на конкретних прикладах яким чином мотивує учнів навчатися і розвиватися, як збалансовано поєднує навчання та дозвілля вихованців, відвідуючи пам’ятні історичні місця.

На прикінці зустрічі учасники у групах виконали практичне завдання з історії, яке підготував Стойка Р.Й. 

Пріц О.М. поділилася з присутніми цікавими інтернет-додатками для роботи з учнями, які допоможуть вчителю у підготовці до уроку. Засідання пройшло у дружній атмосфері, було насиченим корисною інформацією, учасники поділилися різними методичними цікавинками, почули нові методи і форми мотивації учнів, які будуть використовувати у своїй роботі.