Засідання вчителів зарубіжної літератури
Опубліковано: Лютий 17, 2022
17 грудня 2020 року відбулася методична майстерня на тему «Застосування методів ігрового навчання під час викладання зарубіжної літератури». Учителі зарубіжної літератури Ужгородської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №5 цікаво провели онлайн-захід, під час якого поділилися з педагогами міста ігровими формами та прийомами, які використовують на уроках словесності.
«У грі перед дітьми розкривається світ та творчі можливості особистості. Без гри немає і не може бути повноцінного дитячого розвитку…», – саме такими словами В. Сухомлинського розпочала свою презентацію Савко Наталія Георгіївна. Гра урізноманітнює навчальний процес, забезпечує особистісний розвиток, спонукає дітей до інтелектуальної роботи, впливає на формування особистості, поглиблює комунікабельність. Під час проведення нестандартних уроків можна використовувати літературну гру, також, на думку вчительки, можна її використовувати під час написання «не дуже стандартної контрольної роботи». Про це не лише розповіла педагог, але й продемонструвала. Учителі -словесники мали змогу переглянути міні-фільм «Дивний світ дорослих», знятий учнями Наталії Георгіївни.
Учитель Петрус Оксана Ярославівна поділилася своїми напрацюваннями із згаданої вище теми. Колегам було надзвичайно цікаво побачити, як можна на уроці зарубіжної літератури використати ігри «Літературне лото», «Літературні пазли», «Реклама літературного твору» та інші. Граючись, дитина легко схоплює, розуміє та запам’ятовує потрібний матеріал, а це полегшує виконання складних завдань.
Учитель-словесник Милятинська Ольга Михайлівна зацікавила всіх такими формами роботи, як: «Літературні витинанки», «Сторіборд», рольовою грою «Увійди в образ».Педагог продемонструвала, як із поезій, зокрема вірша Г. Гейне «Коли розлучаються двоє», можна створити есе, оповідання, новелу, використовуючи прийом «Перетворення літературного жанру».
На завершення педагоги поділилися своїми враженнями від методичного заходу, подякували педагогам закладу за цікаву роботу та за отриману корисну інформацію, яку використають у своїй роботі, адже «гра – це величезне світле вікно, через яке в духовний світ дитини вливається життєдайний потік уявлень та понять про навколишній світ».