Засідання Школи вчителя-новатора
Опубліковано: Лютий 17, 2022
17 жовтня 2019 року на базі УСЗОШ І-ІІІ ст. №4 відбулося засідання Школи вчителя-новатора. Директор школи М. Фединець привітала учасників та побажала їм цікавої та плідної роботи. Вчителі початкових класів закладу поділилися своїм досвідом на тему «Самоорганізація у навчанні, роль педагога та як навчатись самостійно – методика SOLE». У зв'язку з індивідуалізацією освітнього процесу та його основною метою - допомогти дитині пізнати саму себе, самовизначитися і надати їй можливість для самореалізації - важливого значення набуває теорія множинності інтелекту Гарднера. Саме цій темі була присвячена презентація вчительки початкових класів Е.Дюрошової, в якій вона розповіла про різні типи інтелектуальних здібностей, спираючись на теорію Гарднера про множинний інтелект і як ефективно її можна використовувати на уроках з початківцями.
В практичній частині учасники об’єдналися в групи, кожна з яких отримала відповідне завдання, проблемне питання, яке потрібно було вирішити, використовуючи різні типи інтелекту (мовний, логіко-математичний, візуально-просторовий, моторно-руховий тощо). Учасники самостійно виконували завдання, шукали рішення, використовуючи різні засоби пошуку інфогрмації, презентували свої відповіді, а керівник групи скеровував їхні дії та давав при необхідності підказки. У першій локації вчитель початкових класів Я.Поханіч підготував для учасників завдання на тему «Космос», в другій - вчителька В.Кізакова разом з учасниками досліджувала таку речовину як вода, а третя група разом з вчителькою початкових класів С. Суровою виконували завдання під символічною назвою «Бджола». Педагоги активно працювали, з інтересом і креативністю вирішували завдання, при цьому використовуючи усі своі здібност, ділилися досвідомі.