Засідання Школи вчителя-новатора
Опубліковано: Лютий 17, 2022
11 квітня 2019 року в УСШ І-ІІІ ст.№3 відбулося засідання Школи вчителя-новатора у формі фасилітованоі дискусії. Розпочали засідання з теоретичної частини вчителі початкових класів Шкремет Є.А. і Яковець Я.С., які ознайомили учасників з поняттям фасилітація, іі видами та ключовими засадами.
Згодом розпочалася робота в локаціях, де учасники намагалися розкрити поняття «комунікація», труднощі спілкування та іх подолання. Для цього вони виконали чимало практичних завдань, які для них підготували вчителі початкових класів Пашковська Л.М., Таратинова Т.Ф., Яковець Я.С. та Шеремет Є.А.
Так, в першій локації учасники виконали вправу «5 запитань», яка розвиває критичне мислення, «зіпсований телефон», за допомогою якої учасники побачили, які існують бар’єри спілкування, вчилися вести діалог. Також провели рухливу хвилинку. Відповіли на запитання де відбувається процес комунікації, які інформаційні джерела комунікаціі, методи і прийоми, оцінка невербальних засобів комунікаціі. Розглянули поняття «формувальне оцінювання», де його застосовують, різницю між традиційним оцінюванням і формувальним, подивилися спеціально підготований відеоролик.
У другій локації учасники також розглядали поняття комунікації та формувального оцінювання. Педагоги зіграли в комунікативну гру «Сонячні зайченята», яка сприяє психологічному розвантаженню, вихованню добра та чутливості в учнів
Крім того, присутні отримали творче завдання – скласти вірш на тему весни за технікою Буриме. Учасники дуже креативно підійшли до виконання цього завдання, використовуючи свої творчі вміння, створили дійсно оригінальні твори. Для взаємооцінки виконаного завдання педагоги використали техніку «дві зірки і побажання». Серед іншого, присутні обговорили такі питання:
- мета формувального оцінювання;
- інструменти і техніки;
- аспекти процесу оцінювання.
На завершення усі учасники поділилися враженнями, ідеями, висловили своі думки щодо виконаної роботи, поділилися досвідом, почули нову корисну інформацію, яку використають у своїй роботі.