Засідання мобільної групи класних керівників
Опубліковано: Лютий 17, 2022
24 січня 2019 року в Ужгородській гімназії №16 відбулося засідання мобільної групи класних керівників на тему "Формування освітнього середвища відповідно до інноваційних вимог до його розвитку, шляхи і засоби створення Школи, дружньої до дитини у теоретико-методологічній, технологічній та організаційних площинах". Підготувала і провела майстер-клас методист з навчально-виховної роботи управління освіти Ужгородської міської ради Симкоаич М.О. Вона розпочала засідання із загального ознайомлення учасників з концепцією "Школа, дружня до дитини". Розповіла про основні складові концепції, зокрема, про соціальну, громадську, особисту, інформаційну безпеку. Учасники також обговорили, що потрібно робити, щоб використання різних інтернет-додатків та соціальних мереж було безпечним для користувача. Зокрема говорили про особисті профілі у Facebook, як не стати жертвою шахраїв, яку інформацію не можна вказувати, щоб конфіденційні дані не потрапили в загальний доступ. М. Симкович розповіла про відповідні кроки, які допоможуть зменшити вплив Facebook на вас і захистити свою інформацію і разом з тим, як використовувати соціальні мережі для допомоги, роботи і творчості. Також учасники отримали практичне завдання, виконання якого допомагає зрозупміти скільки інформації можна дізнатися про людину, вивчившти її профіль у Facebook. Присутні із зацікавленням виконали завдання, обмінюючись власним досвідом.
Другою частиною засідання була арт-терапія як один із важливих параметрів стандартів "Школи, дружньої до дитини". Учасники продовжили роботу на гуртку з ліплення "Чарівний глечик", який діє на базі Ужгородської гімназії №16, в рамках проекту “Створення Центру арт-терапії для дітей міста Ужгорода” за підтримки Словацького агентства з розвитку та співробітництва. Підготував майстер-клас керівник гуртка — Сенько О.І. Він підготував для учасників глиняні заготовки, з яких присутні мали створити повноцінні глиняні витвори. Учасники із захопленням взялися до роботи і використали усі свої творчі здібності. У веселій творчій атмосфері, виконуючи настанови керівника, учасники створили чудові глиняні сувеніри і отримали неймовірне задоволення і позитивні емоції від роботи. У такий спосіб вони на собі випробували дію арт-терапії і переконалися, що вона допомагає створити психосоціальне середовище, сприятливе для навчання, здоров`я, успішної соціалізації і гармонійного розвитку дитини.