23 січня 2020 року на базі УЗОШ І-ІІІ ст. №20 – ліцею «Лідер» відбулося засідання методичного об’єднання вчителів математики у формі тренінгу. Метою якого було збереження психологічного здоров’я педагогів, актуалізація процесу позитивної самоперебудови та зміцнення психологічного мікроклімату в педагогічному колективі.
Підготувала і провела тренінг вчителька математики закладу Марина Штелиха, яка розглянула з учасниками деякі психологічні поняття. Зокрема вона нагадала їм, що таке самооцінка, яка вона буває, що потрібно робити для того, щоб вона була адекватною. Вчителі виконали вправу «П’ять добрих слів», яка допомогла їм розкрити власне «Я» і підняти самооцінку, а також вправу під назвою «Перетворення», в якій учасники, за допомогою метафоричних засобів визначали особливості самовираження.
У другій частині заняття тренерка детально зупинилася на такому явищі як емоційне вигорання - стані емоційного і фізичного виснаження. Розповіла про профілактику цього явища, причини та стадії. З метою визначення своєї життєвої енергії та зняття емоційного напруження учасники виконали рисунковий тест «Годинник» та вправу «Мозковий штурм». Кожна група запропонувала свої п’ять способів зняття стресу.
Серед іншого вчителька закладу говорила з педагогами про підвищення комунікативних навичок педагога, психологічний клімат і профілактику конфліктів у педагогічній практиці. Зокрема вона зауважила, що в одних умовах люди відчувають себе некомфортно, прагнуть залишити колектив, проводять в ньому менше часу, їх особистісний ріст сповільнюється, в інших - колектив функціонує оптимально і його члени отримують можливість максимально реалізувати свій потенціал. Будівництво психологічного клімату, згуртованості працівників - це найважливіша справа не тільки адміністрації, але і кожного члена колективу.
Марина Штелиха також запропонувала учасникам виконати декілька вправ, спрямованих на згуртування членів колективу, на вміння працювати в групах та вирішувати конфліктні ситуації: «Канат дружби», «Хмарочос», «Розв’яжи мотузку», «Асоціація» тощо.
У цілому тренінг пройшов дуже жваво, складався в основному з цікавих практичних завдань, які учасники активно виконували, використовуючи свою креативність, крім того, вони мали нагоду поділитися досвідом, ідеями вирішення тих чи інших проблемних ситуацій.
На завершення методист методичного кабінету Олена Шварц підбила підсумки засідання та обговорила з присутніми питання, зокрема, що стосуються підготовки до складання ДПА та ЗНО з математики в 2020 році.