Засідання методичного об’єднання вчителів-дефектологів

Опубліковано: Лютий 17, 2022

Засідання методичного об’єднання вчителів-дефектологів

25 березня 2019 року в ЗДО №20  комбінованого типу відбулося засідання методичного об'єднання вчителів дефектологів на тему «Форми взаємодії в роботі вчителя дефектолога з вихователями, вчителями, батьками. Проблеми співробітництва». Метою зустрічі було об'єднання зусиль педагогів та батьків в організації корекційно-розвиткової роботи з дітьми з особливими освітніми потребами. Захід розпочала директор закладу Ковач М.Д., яка розповіла про спецгрупи, що функціонують у даному закладі, а також привітала всіх присутніх та побажала плідної роботи.

Вихователь-методист Протас М.Б. ознайомила присутніх з метою та завданнями  методичного об'єднання вчителів-дефектологів та розповіла учасникам притчу про музичні інструменти, яка мала на меті об'єднати всіх присутніх однією метою «Щасливі і здорові діти». Присутні педагоги об’єдналися у декілька груп і зіграли в гру  «Наші очікування». Методист методичного кабінету управління освіти Павлючок-Гогерчак О.В. розповіла про важливість використання традиційних та інноваційних форм взаємодії в роботі вчителя-дефектолога з педагогами та батьками.
Своїм досвідом з учасниками поділилася тифлопедагог ЗДО №20 Василенко Т.М., яка детально розповіла про форми взаємодії в роботі вчителя-тифлопедагога з батьками, вихователями та спеціалістами, а також навела приклади проведених спільно заходів. Також вона вказала   на проблеми, які виникають у вчителів-дефектологів у роботі з батьками та вихователями.
Вчителі-логопеди ЗДО №20 Брода Г.Р. Дужар Н.М. поділилися своїм досвідом про сучасні підходи до співпраці вчителя-логопеда з батьками та вихователями, а також наголосили, що взаємодія всіх учасників є необхідною умовою повноцінного розвитку дитини з вадами мовлення.
У процесі ознайомлення з теоретичним матеріалом педагоги  мали можливість  обговорити та запропонувати своє бачення вирішення даної проблеми. 
У наступній частині засідання розпочалася робота в групах, де учасники приміряли на себе ролі дефектологів, педагогів та батьків і висловили свою думку про проблеми та шляхи взаємодії. Так, кожен з присутніх мав змогу висловитися і поділитися своїм  досвідом роботи. 
На завершення методист методичного кабінету управління освіти Ужгородської міської ради Павлючок-Гогерчак О.В. провела з вчителями-дефектологами вправу «Піраміда», яка мала на меті об'єднати всіх присутніх однією метою «Щасливі і здорові діти».  
В  цілому засідання було змістовним, оптимально поєднана теоретична і практична частини,  учасники отримали безліч цікавої інформації, фахові поради, активно працювали в групах та ділилися досвідом.