15 січня 2020 року на базі НВК «Ялинка» відбулося засідання методичного об’єднання працівників психологічної служби на тему «Гештальт-підхід, психодрама, традиції народної культури як основа для побудови інтегративних технологій психолого-педагогічної практики в освіті». Привітала учасників і побажала цікавої роботи директор закладу С.Рибак.
Підготувала теоретичну і практичну частину засідання психолог закладу В. Свешнікова. Вона докладно представила учасникам гештальт-підхід у психології, розповіла, що він собою являє, яка його мета, які можливості дає його застосування в роботі з дітьми. Розповіла учасникам про відмінності гештальт-підходу від інших методів. Вона зокрема наголосила, що гештальт-підхід – це «гуманістична психологія», яка не проводить кордонів між нормою і патологією. Її суть у тому, щоби дозволити жити більш повно і вільно, розкриваючи усі свої можливості.
Практична частина розпочалася з вправи «Створення світу», в якій учасники працювали в парах і отримали завдання створити свій власний світ, яким вони його бачать, що в ньому обов’язково повинно бути і взяти відповідальність за все, що в ньому самі створили. Учасникам надзвичайно сподобалось завдання, вони з захопленням взялися за «створення світу», використовуючи при цьому свою фантазію, креативність та творчу уяву. Виконання таких вправ з дітьми дає можливість розвивати їх творче мислення, асоціативну і зорову пам'ять, винахідливість, абстрактне мислення та вміння спілкуватись.
Крім того В. Свешнікова підготувала ще цілу низку цікавих практичних завдань, спрямованих на психокорекцію дітей з порушенням пам’яті, уваги і контакту з однолітками за допомогою гештальт-підходу.Це і графічні взаємодії «Зустріч», «Комікс», сюжетно-рольова гра «Моя казка», гра «Моя країна, моя гра».
Підбила підсумки роботи завідувачка ЦППСР А.Томей, вона також обговорила з присутніми нагальні питання, що стосуються роботи психологічної служби у закладах освіти міста.
Засідання пройшло в теплій невимушеній атмосфері, було насичене різними цікавими практичними завданнями, присутні ознайомилися з ідеологією та методологією гештальттерапії, отримали особистий досвід, навчилися використовувати елементи гештальт-підходу у своїй практиці та особистому житті.
На завершення учасники висловили свої думки щодо виконаної роботи, поділилися ідеями, позитивними враженнями і використають отримані знання у своїй роботі.