11 грудня 2019 року на базі ЗДО №29 відбулося засідання методичного об’єднання практичних психологів на тему «Використання сенсорного простору в корекційно-відновлювальній роботі практичного психолога з дошкільниками». Розпочала засідання завідувач ЦППСР А.Томей, яка привітала учасників і ознайомила з планом роботи методичного об’єднання.
Директор закладу О.Чаварга ознайомила учасників з сенсорним простором, який діє в ЗДО №29, розповіла і показала засоби, які там представлені, і за допомогою яких вихованці мають змогу відновити свої сили. Як зауважила О.Чаварга перебування в такій кімнаті стимулює в дітей усі сенсорні процеси, створює позитивний емоційний фон, знімається психоемоційне і м’язове напруження, розвивається загальна та дрібна моторика, відбувається корекція рухових порушень та ін.
Практичний психолог закладу Д.Глуханич представила учасникам теоретичну частину засідання, в якій розповіла про актуальність використання сенсорного простору, мету та види роботи в сенсорній кімнаті, а саме діагностичну, корекційно-відновлювальну, розвивальну. Наголосила, що сенсорне виховання – важлива передумова чуттєвого пізнання, пізнавальної діяльності, інтелектуального розвитку дитини.
Д. Глуханич також відмітила, що після роботи з вихованцями в сенсорному просторі дійсно відчутні позитивні результати.
В практичній частині засідання практичний психолог закладу підготувала для учасників різноманітні інтерактивні вправи, які допомогли їм розкрити свої творчі здібності, індивідуальні особливості, закріпити основні поняття сенсорного розвитку дітей, а також навички роботи в групах.
На завершення кожен з учасників мав змогу висловити свою думку стосовно своїх очікувань від зустрічі, чим вони вражені, що нового дізналися, щоб змінили і що побажали.
Засідання пройшло в теплій невимушеній атмосфері, було насичене різними цікавими практичними завданнями, унаочненнями, а також легко і доступно було представлено теоретичний матеріал. Учасники отримали фахові поради, дізналися нову корисну інформацію, яку зможуть впроваджувати в своїй роботі.