21 січня 2020 року на базі ЗОШ І-ІІІ ст. №20 – ліцей «Лідер» у формі тренінгу відбулося засідання методичного об’єднання педагогів-організаторів закладів освіти міста Ужгорода на тему «Startup-менеджмент у виховній роботі. Екологічна складова концепції сталого розвитку: кращі практики дитячих громадських організацій та об’єднань».
Розпочала засідання Марія Симкович, методист методичного кабінету управління освіти, яка привітала присутніх та розкрила тему «Громадські організації». Розповіла про особливості створення, мету та роль громадських організацій. Також наголосила на важливості співпраці з ними, особливо з дитячими. Докладніше розповіла про діяльність патріотичної організації «Пласт» та екологічної - «Зробимо Україну чистою».
Про Startup-менеджмент розповів педагог закладу Юрій Клецко. Він зокрема пояснив присутнім, що таке стртап, його суть мету та завдання, нагадав про найуспішніші з них. Розповів про 8 найперспективніших сфер для діяльності стартапів, ознайомив присутніх з 15-ма українськими стартапами, які підкорюють світ.
Крім того Ю.Клецко підготував для присутніх інформацію про фестивалі стартапів, які проводяться в Україні. Адже подібні заходи дають змогу визначити найцікавіші та найактуальніші проекти в різних сферах життєдіяльності людини, які розв’язують конкретні проблеми, відповідають на актуальний запит суспільства і спрямовані на покращення громадського життя. Також фестивалі допомагають авторам кращих стартап-проектів у комерціалізації, створенні успішних стартап-компаній та виведенні інноваційних продуктів на національний та міжнародний ринки.
Далі учасники перейшли до практичної частини, в якій отримали завдання представити стартап-ідею і як її можна втілити в життя. Для цього учасники об’єдналися у 2 групи, одна з яких працювала у технічному напрямку, а інша в сфері екології. Групи плідно попрацювали і подали цікаві ідеї для стартапу.
На завершення педагоги, використовуючи такий прийом як swot-аналіз, проаналізували свої роботи, визначивши слабкі і сильні сторони, загрози, ризики і можливості. Врахувавши усі чинники, є значно простіше прийняти відповідне рішення. Даний прийом можна застосовувати на уроці з будь-якого предмету.