Засідання методичного об'єднання класних керівників
Опубліковано: Лютий 17, 2022
13 травня 2019 року на базі НВК ЗОШ І ст. з угорською мовою навчання- угорськомовна гімназія відбулося засідання методичного об’єднання класних керівників у формі тренінгу на тему «Інноваційна діяльність класного керівника в школі сталого розвитку». Розпочала засідання методист методичного кабінету Симкович М.О., яка привітала учасників та окреслила основні напрямки роботи методоб’єднання.
Продовжила зустріч голова методоб’єднання Берч М.В., яка розповіла учасникам про те, як сприяти побудові миролюбного і відкритого суспільства, про глобальні цілі сталого розвитку. Зокрема, вона наголосила, що складовими змісту освіти для сталого розвитку є якість життя, соціальна справедливість та усвідомлення відповідальності перед майбутніми поколіннями.
Анна Мелеганич, директор ресурсного центру зі сталого розвитку, доцент кафедри міжнародних студій та суспільних комунікацій провела тренінг «Цілі сталого розвитку ООН 2030: Світ та Україна». У ході тренінгу закцентувала особливу увагу на цілі №4 «Якісна освіта». Учасники мали змогу виступити в ролі представників Міністерства освіти і науки, вчителів і батьків. Вони описали, які кроки, на їхню думку, зі свого боку повинна зробити кожна ланка, щоб покращити якість освіти в Україні, підвищити її рівень. Таким чином, в кінці тренінгу були озвучені такі пропозиції, зокрема необхідність реформування освітньої галузі, що передбачає оновлення стандартів освіти, забезпечення принципу відповідності освіти потребам суспільного розвитку. Необхідна співпраця між вчителями і батьками, вчителі можуть звертатися до органів місцевої влади з пропозиціями, вносити креатив у свою роботу, самовдосконалюватися. Батьки у свою чергу повинні долучатися до шкільного життя, цікавитися успіхами дитини, створити сприятливу психологічну атмосферу вдома, забезпечити дитині здоровий спосіб життя.
На завершення Марія Симкович підвела підсумки та обговорила з учасниками перспективи роботи методоб’єднання на наступний навчальний рік, зокрема говорили про проведення одноденних семінарів, тренінгів на тему булінгу, шкільної медіації тощо.
Засідання було насичене цікавою інформацією, присутні поділилися своїми враженнями і думками, мали змогу висловити своє бачення щодо вирішення тих чи інших питань, зокрема впровадження цілей сталого розвитку в роботі педагога.