Засідання методичного об’єднання асистентів вчителів та асистентів вихователів інклюзивного навчання

Опубліковано: Лютий 17, 2022

Засідання методичного об’єднання асистентів вчителів та асистентів вихователів інклюзивного навчання

28 березня 2019 року в УЗОШ І-ІІІ ступенів №20-ліцей «Лідер» відбулося засідання методичного об'єднання асистентів вчителів та асистентів вихователів інклюзивного навчання на тему «Форми взаємодії в роботі асистента вчителя та асистента вихователя інклюзивного навчання з вихователями, вчителями, батьками. Проблеми співробітництва». Метою зустрічі було об'єднання зусиль асистентів, педагогів та батьків в організації навчально-виховної роботи з дітьми з особливими освітніми потребами.

Захід розпочала методист методичного кабінету управління освіти Павлючок-Гогерчак О.В., яка розповіла про важливість використання традиційних та інноваційних форм взаємодії в роботі асистента з педагогами та батьками. Заступник директора з НВР УЗОШ І-ІІІ ступенів №20-ліцей «Лідер» Гричка Л.Й. ознайомила всіх присутніх з планом роботи, а також провела цікаву гру-знайомство «Капелюх», яка мала на меті дізнатися один про одного багато цікавого. Потім учасники виконали інтерактивну вправу, що продемонструвала як можна «згладити кути» і побудувати коло довіри навколо дитини.
Своїм досвідом про співпрацю асистента вчителя з батьками в умовах інклюзивної освіти поділилася голова методичного об’єднання асистентів вчителів та асистентів вихователів інклюзивного навчання Шевченко М.М., запропонувала пам'ятку співпраці педагогів з батьками.
Учасникам було запропоновано опрацювати анкету для батьків «Для визначення комфортності перебування учнів з особливими освітніми потребами в навчальному закладі в інклюзивних умовах» та попрацювати в групах для виготовлення асоціативного малюнку «Дружня школа».
Також усі присутні під керівництвом асистента вчителя УЗОШ І-ІІІ ступенів №20-ліцей «Лідер» Павліш Н.В. виконали рухливу вправу на розвиток командного духу «Принцеса, дракон і самурай». Педагоги також мали змогу ознайомитися з трьома основними моделями спільного викладання асистента і педагога на уроці в інклюзивному класі.
На завершення Проць А.А., асистент вчителя УЗОШ І-ІІІ ступенів №20- ліцей «Лідер» запросила переглянути відеоролик «Заплати другому», після перегляду учасникам запропонували написати вільний лист на тему « Чи може одна людина змінити світ?».
В цілому засідання було цікавим і різноплановим, оптимально поєднана теоретична і практична частини, учасники отримали безліч цікавої інформації, фахові поради, активно працювали в групах та ділилися досвідом.