18 лютого 2020 року на базі УЗОШ І-ІІІ ст. №8 відбулося засідання творчої групи вчителів технічної праці. Практикум на тему «Проект як елемент продуктивного навчання» розпочала методист управління освіти Марія Симкович, яка ознайомила присутніх з визначенням продуктивного навчання як сучасної педагогічної технології пізнавальної діяльності учнів. «Школа має допомагати учням в оволодінні технологіями життєтворчості, створити умови для розкриття потенціалу самопізнання, самооцінки»,— зазначила методист.
Результатом проектно-технологічної діяльності учнів на уроках трудового навчання має бути проект. Марія Симкович наголосила, що важливим критерієм вибору проекту є його використання в побуті. Вироби, які учні виготовлятимуть у процесі проектної діяльності повинні бути показником їхніх досягнень, мати реальне практичне застосування, а не викидатися в кошик для сміття. Тобто практичний результат учнівського проекту має бути особистісно ціннісним, корисним для сім’ї, родини, класу, школи, бути соціально зорієнтованим або мати підприємницький потенціал.
Продовжила засідання вчитель технічної праці УЗОШ І-ІІІ ст.№8 Емілія Русин, яка поділилася своїм досвідом роботи з даного питання. Зокрема, вона представила проект «Виготовлення головоломки».
Вчитель зазначила, що проектуючи в навчанні реальні проблеми, з якими учні можуть зіткнутися в житті, вони набувають досвіду їх вирішення. Цінність проектування і полягає в тому, що саме ця діяльність привчає дітей до самостійної, практичної, планової і систематичної роботи, розвиває працелюбність, готує учнів до свідомого вибору професії.
Одним з найцікавіших проектів для школярів є виготовлення іграшки, яка не тільки розважає, а й розвиває логічне мислення. Іграшка-головоломка розвиває уважність, уміння доводити розпочату справу до логічного завершення, знаходити різноманітні технічні рішення. Це хороша можливість відволікти дітей від мобільних телефонів.
Педагог показала всі етапи виготовлення такої іграшки, після чого присутні за допомогою технологічної карти змогли спробувати зробити таку саму головоломку своїми руками.