На початку 2022 року для багатьох освітян в сфері інклюзії найбільш актуальним стало питання визначення рівнів підтримки для тих дітей, які здобувають освіту за умови інклюзивного навчання. Цим активно зараз займається і команда КУ «ІРЦ № 1». Відвідуючи заклади освіти, було відмічено необхідність грамотно, доступно і стисло донести до колег-педагогів і батьків дітей з особливими освітніми потребами сутність поняття рівнів підтримки, що це дає та на основі чого робиться той чи інший вибір. Саме так виникла ідея проведення семінарів-практикумів для команд психолого-педагогічного супроводу для закладів освіти міста.
11-12 січня 2022 року в Ужгородській загальноосвітньої школі № 6 ім. В.С.Гренджі-Донського та Ужгородській початковій школі «Первоцвіт» пройшли семінари-практикуми з елементами тренінгу: «Визначення рівнів підтримки у ЗЗСО» та «Визначення рівнів підтримки у ЗДО».
З вітальними словами до учасників семінарів виступили директорки даних закладів освіти Марія Гринчук та Оксана Макара.
Далі семінар продовжила директорка КУ «ІРЦ № 1» Ірина Кремінська, яка ознайомила усіх присутніх із змінами у законодавстві у сфері інклюзивної освіти,
Консультант КУ «ІРЦ № 1» Лілія Нікітіна проінформувала про рівні підтримки дітей з ООП.
Велику увагу приділили практикуму з написання протоколу засідання команди супроводу.
Учасники семінару отримали нові знання, здобули практичний досвід для роботи у закладах освіти, попрактикувались у написанні протоколу визначення оцінки рівня розвитку дітей з ООП, ознайомились з різницею у підходах до навчання дітей з різними рівнями підтримки. У залі панувала приємна та затишна атмосфера, яка передалась всім її учасникам.