Семінар «Послуга раннього втручання – сучасне визначення. Програма переходу з послуги РВ до закладів дошкільної освіти»

Опубліковано: Лютий 17, 2022

Семінар «Послуга раннього втручання – сучасне визначення. Програма переходу з послуги РВ до закладів дошкільної освіти»

12 листопада 2019 року в актовій залі МСРЦ «Дорога життя» відбувся семінар на тему «Послуга раннього втручання – сучасне визначення. Програма переходу з послуги РВ до закладів дошкільної освіти».

Участь у семінарі взяли завідувачі ЗДО, психологи, логопеди закладів дошкільної освіти, в яких створено інклюзивні групи, фахівці «Інклюзивно-ресурсного центру №1», методист методичного кабінету управління освіти О.Павлючок-Гогерчак.

Фахівці МСРЦ «Дорога життя» розповіли про програму раннього втручання, яка триває від народження до 3-х років дитини з особливими потребами. Наголосили, що РВ є всесвітньо визнаним підходом, який продемонстрував свою ефективність, що в свою чергу максималізує шанси дітей на реалізацію власного потенціалу. На відміну від застарілої вузької медичної моделі, яка не включає батьків дитини, ця соціальна модель враховує потреби як дитини, так і батьків і спрямована на зміцнення потенціалу сім’і, а також орієнтована на співпрацю та партнерство з батьками.

Представники ІРЦ №1 розповіли про ообливості супроводу дитини з особливими потребами після закінчення цієї програми при переході дитини у заклад освіти, про допомогу, яку надає ресурсний центр у цьому напрямку. Також говорили про забезпечення права дитини з особливими потребами на здобуття освіти та шляхи ефективного партнерства батьків і спеціалістів.   

Працівники ЗДО мали змогу поділитися проблемними питаннями, які виникають при переході дитини з особливими потребами в ЗДО.

Відвідала семінар начальник управління освіти Ужгородської міської ради Наталія Мухомедьянова, яка наголосила на важливості проведення таких зустрічей, відтак взаємодії на різних рівнях через проведення круглих столів, семінарів, запрошення спеціалістів МСРЦ «Дорога життя» на батьківські збори, в інклюзивні групи, які діють в закладах освіти.