Про підсумки І (міського) етапу обласної виставки-конкурсу науково-технічної творчості учнівської молоді «Наш пошук і творчість – тобі, Україно!»
Опубліковано: Лютий 17, 2022
У березні 2021 року на базі центру з питань методичного забезпечення діяльності закладів освіти управління освіти у формі онлайн за двома віковими категоріями та п’ятьма номінаціями пройшов І (міський) етап обласної виставки-конкурсу науково-технічної творчості учнівської молоді «Наш пошук і творчість – тобі, Україно!».
Основним із завдань виставки-конкурсу є залучення, стимулювання учнів до занять у різноманітних напрямках науково-технічної творчості та підбиття підсумків роботи технічних гуртків.
На конкурс було подано 12 робіт юних техніків. Усі представлені у 5-ти номінаціях роботи відзначилися креативністю, винахідливістю та високим художньо-технічним рівнем. Роботи переможців взяли участь у ІІ (обласному) етапі Всеукраїнської виставки.
За підсумками виставки-конкурсу та на підставі рішення журі визначено переможців у номінаціях «Прилади та обладнання», «Ігри та іграшки з елементами електротехніки. Робототехніка», «Техніка майбутнього», «Спортивно-технічне моделювання», «Архітектура та будівництво», яких нагороджено грамотами управління освіти Ужгородської міської ради.
Переможцями І (міського) етапу обласної виставки-конкурсу науково-технічної творчості учнівської молоді «Наш пошук і творчість – тобі, Україно!» у розділі «Прилади та обладнання» стали:
- Музалевський Артем, учень 7-Б класу Ужгородської спеціалізованої школи І-ІІІ ст. № 3 Ужгородської міської ради Закарпатської області за роботу «Робот-молот», керівник – Кочемба Аліса ( І місце);
- Волошанський Олексій, учень 7-А класу Ужгородської загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. № 7 Ужгородської міської ради Закарпатської області за роботу «Датчик опадів», керівник – Кустрьо Марія ( ІІ місце).
У розділі «Ігри та іграшки з елементами техніки та електротехніки» перемогу здобули:
- Балаж Крістіан, учень 8-А класу Ужгородської загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. № 15 Ужгородської міської ради Закарпатської області за роботу «Робот-помічник», керівник – Балаж Марія ( І місце);
- Максимов Олексій, учень 9-А класу Ужгородської спеціалізованої школи І-ІІІ ст. № 3 Ужгородської міської ради Закарпатської області за роботу «Робот-фехтувальник», керівник – Кочемба Аліса ( ІІ місце);
- Максаєв Артема, учень 4-А класу Ужгородської спеціалізованої школи І-ІІІ ст. № 3 Ужгородської міської ради Закарпатської області за роботу «Домашній міксер», керівник – Кочемба Аліса ( ІІІ місце).
У розділі «Техніка майбутнього» перемогли:
- Потапова Вікторія, учениця 9-Б класу Ужгородської спеціалізованої школи І-ІІІ ст. № 3 Ужгородської міської ради Закарпатської області за роботу «Робот-пожежник», керівник – Кочемба Аліса ( І місце);
- Загарович Андрій, учень 4-Б класу Ужгородської спеціалізованої школи І-ІІІ ст. № 3 Ужгородської міської ради Закарпатської області за роботу «Галактична команда», керівник – Кочемба Аліса ( ІІ місце).
У розділі «Спортивно-технічне моделювання»:
- Бобіта Володимир, учень 6-А класу Ужгородської загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. № 10 ім. Дойко Габора Ужгородської міської ради Закарпатської області за роботу «Спорткар» ( І місце);
- Рахімханли Омар та Рахімханли Сохраб, учні 4-Б та 3-Б класів Ужгородської спеціалізованої школи І-ІІІ ст. № 3 Ужгородської міської ради Закарпатської області за роботу «Рятувальний гелікоптер», керівник – Кочемба Аліса ( ІІ місце);
- Павліков Константин, учень 5-Б класу Ужгородської спеціалізованої школи І-ІІІ ст. № 3 Ужгородської міської ради Закарпатської області за роботу «Рятувальна команда», керівник – Кочемба Аліса ( ІІІ місце).
У розділі «Архітектура та будівництво» переможцями стали:
- Новицький Ігор, учень 5-А класу Ужгородської спеціалізованої школи І-ІІІ ст. № 3 Ужгородської міської ради Закарпатської області за роботу «Сучасний котедж», керівник – Кочемба Аліса ( І місце);
- Шімон Емілія, учениця 4-А класу Ужгородської загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. № 10 ім. Дойко Габора Ужгородської міської ради Закарпатської області за роботу «Пізанська вежа» ( ІІ місце).