Пленерні уроки з математики: всі за і проти!

Опубліковано: Лютий 17, 2022

5 листопада 2020 року відбулося засідання динамічної групи вчителів математики (у форматі Zoom-конференції) на тему «Пленерні уроки з математики: всі за і проти!». 
У засіданні взяли участь голови шкільних методичних об’єднань усіх шкіл Ужгорода.  На засіданні виступили методист управління освіти Ужгородської міської ради Шварц О. Г та вчитель математики НВК «Гармонія»  Голич А.В.
Доповідачі зауважили, що пленерні уроки зараз слід сприймати як частину нового освітнього простору в контексті НУШ. Пленерний урок- це один із шляхів розвитку креативності, глобального та критичного мислення. На таких уроках під відкритим небом можна вдало пов’язати теорію з практикою та реальним життям. Такі уроки мають багато плюсів (незвичні умови роботи, активне відтворення раніше отриманих знань у незнайомих умова, реалізація  принципу зв’язку теорії з практикою тощо), але мають і мінуси( потребує ретельної підготовки вчителя, для його реалізації потрібно декілька факторів: гарна, тепла погода, фізичне здоров’я дітей тощо). Але всі погодилися з тим, що в умовах пандемії коронавірусу проведення уроків під відкритим небом є актуальним як ніколи.