Освітяни міста Ужгорода взяли участь у афілійованому міні-EdCamp Yanoshi 2019

Опубліковано: Лютий 17, 2022

Освітяни міста Ужгорода взяли участь у афілійованому міні-EdCamp Yanoshi 2019

 У Яношівській ЗОШ І - ІІІ ступенів, 23 лютого відбувся  афілійований міні-EdCamp Yanoshi 2019. 170 гостей із різних куточків України зібралися на (не)конференцію "Сучасні тренди в освіті", організовану координаторами Іванною Хіміч та Ельвірою Лесишин за сприяння Департаменту освіти й науки Закарпатської ОДА та Берегівської РДА, а також за участі очільниці  Департаменту освіти й науки Закарпатської ОДА Ганни Сопкової та заступника міністра освіти й науки України Вадима Карандія. Під час тренінгів і майстер класів обговорили найновіші тренди в освіті: Як організувати цікавий урок? Як зробити його корисним і водночас таким, щоб його зміст запам'ятався? Як максимально залучити у навчальний процес новітні технології? Як бути зі школярами на одній хвилі в умовах їх гаджетоорієнтованості? Як критично мислити та уберегтися від маніпуляцій та дезінформації в інтернеті? - Про це все, і не тільки, дізналися також освітяни міста Ужгорода, які пройшли конкурс і стали учасниками EdCamp Яноші.

Поділилися своїми досягненнями та стали спікерами Едкемпу методисти управління освіти Марія Симкович та Олена Пріц.  Марія Симкович провела сесію «Творці майбутнього: що зробити для дітей сьогодні, щоби перемогти завтра. Із досвіду роботи учнівського врядування міста Ужгорода «КОРЗО», під час якої провела практичні вправи, розповіла про досвід роботи учнівського врядування міста Ужгорода «КОРЗО» крізь призму міжнародних стандартів, показала нові методики та новітні технології у своїй роботі, проблеми та успіхи на шляху формування сильної особистості. Пріц Олена провела міні-тренінг «To play or not to play: що таке гейміфікація та навіщо використовувати її у навчанні», дала декілька практичних порад як мотивувати демотивованого учня. Часто навчання на основі ігор ототожнюють з гейміфікацією, але насправді це не зовсім коректно. Однак розібравшись чим відрізняються ці два підходи і вміло застосовуючи їх у своїй педагогічній практиці, учитель  зможе змотивувати учня до навчання, стане йому партнером, наставником, тренером.