пл. Жупанатська, 3,
м. Ужгород,  88000
тел.: 61-30-90,  тел./факс: 61-63-60;
e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.



Новини управління освіти Ужгородської міської ради

Вітаємо переможців ІІ етапу обласного конкурсу «Захисники України: історія та сьогодення»

        

            25 жовтня 2018 року проведено в м. Ужгород ІІ етап  обласного конкурсу літературних творів, творів образотворчого мистецтва та фоторобіт на тему „Захисники України: історія та сьогодення”. Цьогоріч було подано  42 учнівські  роботи. Одинадцятеро учасників стали переможцями.

   Відповідно до рішення журі міського етапу  конкурсу літературних творів на тему «Захисники України: історія та сьогодення» визнано переможцями учнів:

у номінації «Лист»:

• Колініченко Аксінью Андріївну,  ученицю 7-А класу   Ужгородської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №3 Ужгородської міської ради Закарпатської області (І місце);

• Майорош Валерію Чабіївну, ученицю 8-В класу    Ужгородської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №12     Ужгородської міської ради Закарпатської області ( ІІ місце);

• Баландяк Крістіну Сергіївну,  ученицю 9-Б класу    Ужгородської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №12     Ужгородської міської ради Закарпатської області ( ІІІ місце);

 у номінації «Вірш»:

• Дуб Катерину Іванівну, ученицю 9 класу Ужгородської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №20—ліцею «Лідер» Ужгородської міської ради Закарпатської області ( І місце);

• Ситнову Лідію Олегівну, ученицю 10 класу Ужгородської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №15 Ужгородської міської ради Закарпатської області

( ІІ місце).

    Відповідно до рішення журі міського етапу  конкурсу творів образотворчого мистецтва та фоторобіт на тему «Захисники України: історія та сьогодення» визнано переможцями наступних учнів:

 у номінації «Малюнок»:

• Соломку Олександру Едуардівну, ученицю 3(7)-В класу Лінгвістичної гімназії імені Т.Г. Шевченка Ужгородської міської ради Закарпатської області ( І місце);

• Тацюк Ангеліну Сергіївну, ученицю 7-А класу Ужгородської спеціалізованої  школи І-ІІІ ст. №5 з поглибленим вивченням іноземних мов Ужгородської міської ради Закарпатської області ( ІІ місце);

• Гебеша Максима Петровича,  учня 7-Б класу Ужгородської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №15 Ужгородської міської ради Закарпатської області ( ІІІ місце);

  у номінації «Фоторобота»:

• Адамчука Артема Ігоровича, учня 9-А класу Ужгородської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №3 Ужгородської міської ради Закарпатської області

(І місце);

• Брензович Даніелу Віталіївну, ученицю 9-Б класу Ужгородської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №20—ліцею «Лідер» Ужгородської міської ради Закарпатської області ( ІІ місце);

• Фурдачин Юлію Андріївну, ученицю 8-Б класу Ужгородської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №15 Ужгородської міської ради закарпатської області ( ІІІ місце).

     Вітаємо національно свідомих, патріотично зрілих особистостей, які стали  

переможцями конкурсу літературних творів, творів образотворчого мистецтва та фоторобіт на тему „Захисники України: історія та сьогодення”.

   

 

 

Засідання Школи вчителя НУШ

 

 

      25 жовтня 2018 року на базі УСЗОШ І-ІІІ ступенів №2 відбулося засідання Школи вчителя НУШ у формі тренінгу на тему «Гейміфікація — використання ігрових елементів як системи мотивування до навчального процесу». На зустрічі були присутні 68 учасників, учителі початкових класів шкіл міста Ужгорода. Засідання розпочала заступник директора з навчально-виховної роботи Урста О.С., яка назвала тему і мету, познайомила з планом заходу. Вона наголосила на актуальності теми в сучасному навчальному процесі.

      Зустріч складалася з теоретичної частини, яку презентувала учитель початкових класів Юрикова В.О., яка ознайомила присутніх  з поняттям гейміфікація, з її основним змістом, а саме — продемонструвати дитині, на все що вона здатна. Вона розповіла про переваги методу, про дидактичні й методичні принципи ігрової діяльності — доступність, новизну, врахування індивідуальних і вікових особливостей учнів тощо. Розкрила методичні завдання навчальної гри, її умови та цілі, основні з яких дидактичні, розвиваючі й виховні.

      Практична частина складалася з групових тренінгових вправ. Учасники об‘єдналися в групи, кожній з яких дали різні ігрові засоби, а учасники повинні були змоделювати ігрову ситуацію, тобто в ігровій формі допомогти учням засвоїти матеріал з різних предметів. У ході розв’язання практичних завдань вчителі початкових класів УСЗОШ І-ІІІ ст. №2  Лялик О.О., Бабич О.М. Сангов Х.Г.  розповіли про застосування різноманітних ігрових засобів і роздали їх учасникам для виконання практичного завдання.

       Методист управління освіти Ужгородської міської ради Юрик О.М. розповіла про такий різновид ігор як комп’ютерні. Пояснила і продемонструвала яким чином вчитель, скориставшись відповідними інтернет-платформами, а також електронними засобами може підготувати навчальний матеріал в ігровій формі.  Як на уроці з учнями в навчальних цілях використати планшет, смартфон, комп’ютер. Провела практичне завдання з учасниками заходу за допомогою ресурсу Quizlet.

       У кінці зустрічі, присутні мали можливість висловити свою думку  щодо переваг і недоліків застосування гри у навчальному процесі, про які, підсумовуючи, більш детально розповіла методист Юрик О.М.

        Метою даного заходу було через практичну діяльність показати вчителям початкових класів методи і прийоми ігрового навчання, дати їм практичні поради.

  

 

Методичне об`єднання вчителів хімії

      25 жовтня 2018 року в БПЛ «Інтелект» - УЗОШ І-ІІІ ст. №11 міста Ужгорода відбулося засідання методичного об'єднання вчителів хімії на тему «Використання комп'ютерних технологій як ефективний засіб навчання та контролю на уроках хімії».

      Методист управління освіти Ужгородської міської ради Павлючок-Гогерчак О.В. ознайомила присутніх з добіркою кращих онлайн-ресурсів, які допоможуть зробити курс хімії більш наочним і зрозумілим, а також мотивувати учнів вивчати предмет поза межами шкільної програми. Вона наголосила, що цікаві матеріали вчителів публікуються на блозі вчителів біології та хімії міста Ужгорода.

      Лазар О.І., вчитель вищої категорії УСЗОШ І-ІІІ ст. №2 презентувала свій досвід «Використання інтерактивних технологій на уроках хімії».

      Дуже цікаво провела майстер-клас на тему «Застосування LearningApps i Kahoot  на уроках хімії» вчитель БПЛ «Інтелект» - ЗОШ І-ІІІ ст. №11. LearningApps.org — он-лайн сервіс, який дозволяє створювати інтерактивні вправи для малечі й старшокласників. Це своєрідний конструктор для розробки різноманітних завдань з різних предметних галузей як для використання на уроках, так і в позаурочний час. Учасники методоб’єднання мали змогу спробувати створити свої власні інтерактивні вправи для контролю знань учнів. Також присутні мали нагоду виступити в ролі школярів й зіграти в гру Kahoot. Це порівняно новий сервіс для створення он-лайн вікторин, тестів і опитувань. Його можна ефективно використовувати і в дидактичних цілях. Створені в Kahoot завдання, дозволяють включати в них фотографії і навіть відеофрагменти. Запущена також бета-версія інструменту drag-and-drop. Темп виконання вікторин, тестів регулюється шляхом введення часової межі для кожного запитання. Учні можуть відповідати на тести, які створив вчитель з будь-якого пристрою, що має доступ до Інтернету (планшет, смартфон, ноутбук).

      При бажанні викладач має можливість ввести бали за відповіді на поставлені питання — за правильність і за швидкість їх виконання. Табло відображається на моніторі вчительського комп'ютера.

      Отже, присутні дійшли висновку, що за допомогою інтернет-ресурсів можна з легкістю та захопленням опанувати хімію, використовуючи  при цьому, різні віртуальні експерименти чи тематичні ігри.

  

 

Методичне об`єднання вчителів французької мови

 

           24 жовтня 2018 року в міському центрі професійного зростання учителів (Лінгвістична гімназія          ім. Т.Г. Шевченка) проведено методичне об`єднання вчителів французької мови на тему «Гейміфікація на уроках французької мови як засіб підвищення мотивації школярів».

           Сьогодні ми усе частіше стикаємося з проблемою небажання дітей здобувати знання, з відсутністю мотивації навчатися. Якщо запитати, чого ж хочуть учні, більшість відповість, що грати в комп‘ютерні ігри.  Тож, саме питанню як за допомогою ігрових методів стимулювати учнів здобувати знання і мотивувати їх,  була присвячена зустріч вчителів французької мови, яку підготувала і провела методист управління освіти Ужгородської міської ради Пріц О.М. Вона нагадала присутнім, що гейміфікація — це використання окремих елементів ігор у не ігрових практиках для вирішення тих чи інших завдань, розповіла про принципи і переваги такого підходу. Пояснила  як можна допомогти учням вчитися, використовуючи те, що вони роблять найкраще — грають. Методист наголосила, що гейміфікація, втілюючи в собі ігровий принцип, сприяє осмисленому підходу до освіти.

             Присутні обговорили як на уроці іноземної мови можна не тільки подавати сам матеріал, але й включати у цей процес стимуляцію інтересів учнів, зберігати їхню увагу і підтримувати постійний зворотній зв’язок.

             Зокрема, Пріц О.М. детально показала, що ж дає впровадження гейміфікації в навчальний процес:

  • допомагає вчителю мотивувати дітей і залучати їх до навчання;
  • розвиває різні розумові навички, просторову уяву та реакцію;
  • дозволяє дітям вчитися в інтерактивному середовищі, в якій вони можуть тренуватися, робити помилки і виправляти їх;
  • може містити практичні приклади понять і правил, які було б важко пояснити в класі;
  • дозволяє вчителю організувати самостійну роботу учнів.

           Учасники круглого столу виконали практичні завдання, використовуючи інтерактивні форми й методи роботи, а також інтернет-платформу quizlet.com. Вони також обмінялися досвідом проведення уроків іноземної мови, використання сучасних технологій і електронних засобів, обговорили методи і засоби, за допомогою яких учні краще засвоюють матеріал.

   

Всесвітній день боротьби з поліомієлітом

         24 жовтня в Ужгородській ЗОШ І ступеня №1 міста Ужгорода провели захід на тему «Всесвітній Поліо День» в рамках відзначення Всесвітнього дня боротьби з поліомієлітом. Метою якого було привернення уваги та підвищення обізнаності дітей і дорослих щодо можливостей запобігання поліомієліту. Адже питання захворюваності цією недугою є актуальним для України, оскільки ми досі перебуваємо в переліку країн, де зберігається ризик спалаху поліо через низький рівень охоплення дітей щепленнями.

      Медичний працівник Ондрик Тетяна цікаво та доступно розповіла учням про небезпечне вірусне інфекційне захворювання поліомієліт і як від нього захиститися. Бесіда відбувалася у формі діалогу, а напередодні учні разом з батьками підготували цікаві проекти на дану тематику, випустили стінгазету, намалювали плакати і малюнки. Вчитель Богдюкевич К.В. наголосила, що поліомієліт є невиліковний, але його можна попередити за допомогою вакцинації. Викладач Мацко О.В. підготувала цікавий пізнавальний відеоролик. Діти отримали в подарунок цікаві казки-розмальовки про боротьбу з цією небезпечною хворобою.

             У закладах освіти м. Ужгорода протягом тижня були проведені різні заходи, присвячені Всесвітньому дню боротьби з поліомієлітом.     

Довідка:

             Поліомієліт — вірусне інфекційне захворювання, що уражує нервову систему і викликає повний параліч. Джерелом інфекції є хворі або вірусоносії. Тільки щеплення дітей поліомієлітною “живою” вакциною — надійний засіб захисту.

          У період до початку проведення вакцинації паралітичний поліомієліт був чи не однією з найзагрозливіших хвороб, оскільки вражав тисячі та десятки тисяч людей, головним чином дітей до 5 років, з яких близько 10% помирали, а 40% ставали інвалідами.

         Поліомієліт невиліковний, але його можна попередити за допомогою вакцинації, яка  складається з трьох щеплень і проводиться дітям у віці 2, 4 і 6 місяців. Ревакцинація проводиться у віці 18 місяців, 6 та 14 років з використанням оральної поліомієлітної вакцини (ОПВ).

          Потрібно пам’ятати, поліомієліт — підступна і дуже небезпечна хвороба. Слід зробити все можливе, щоб наші діти були всі своєчасно імунізовані проти даного небезпечного захворювання і ніколи не хворіли.

    

Kонкурс на заміщення вакантної посади

Управління освіти Ужгородської міської ради оголошує конкурс на заміщення  вакантної  посади:

Директора Державного навчального закладу «Ужгородський центр професійно-технічної освіти».( м. Ужгород, вул. Сергія Мартина, 3 ) з посадовим окладом 5 286 грн.

 Вимоги до кандидатів: громадянин України, володіння державною мовою, вища освіта ступеня не нижче магістра (спеціаліста), стаж педагогічної роботи не менше трьох років, роботи на керівних посадах системи професійної технічної освіти не менше 3 років, а також організаторські здібності, фізичний і психічний стан якої не перешкоджає виконанню професійних обов’язків

 

Перелік документів, які необхідно подати для участі  в конкурсному відборі:

- заяву про участь у конкурсному відборі;

 - особовий листок з обліку кадрів за формою П-2 ;

 - дві фотокартки розміром 4 х 6 см;

 - копії документів про освіту, підвищення кваліфікації;

 - копію документа, який посвідчує особу;

 - копію ідентифікаційного номера платника податку;

- інформацію про досвід роботи з управління підприємствами, установами, організаціями або аналогічної діяльності ;

 - програму розвитку професійної (професійно-технічної) освіти (стратегія розвитку на 5 років);

 - згоду на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних».

Відповідальність за достовірність поданих документів несе заявник.

Особи можуть подавати додаткову інформацію стосовно своєї освіти, досвіду роботи, професійного рівня (характеристики, рекомендації, наукові публікації тощо).

Кандидати подають документи, особисто, з дня опублікування  оголошення 24.10.2018р. по 23.11.2018р.) до відділу кадрів управління освіти за адресою: м. Ужгород, пл. Жупанатська, 3,  у робочі дні з 8.30 до 12.30  години.

Засідання конкурсної комісії відбудеться  в приміщенні малого залу Ужгородської міської ради відповідно до розпорядження міського голови.

Конкурсний відбір здійснюється відповідно до Положення про конкурс на посаду керівника закладу професійної (професійно-технічної) освіти, які фінансуються з бюджету міста Ужгорода, затвердженого рішенням XXVIIII сесії міської ради VII скликання від 11.10.2018 № 1290 (https://rada-uzhgorod.gov.ua/rada_docs/1290-vid-11-10-2018-pro-zatverdzhennya-polozhennya-pro-upravlinnya-osvity-polozhen-pro-konkurs-na-posadu-kerivnykiv-zakladiv-osvity-mista-ta-likvidatsiyu-tsentralizovanoyi-buhgalteriyi-2).

За додатковою інформацією звертися  в  управління освіти Ужгородської міської ради (каб. № 7 ), тел. 33222 (відділ кадрів, Семаль Наталія Володимирівна), e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

Розпочала роботу секція « Робототехніка»

       З 1 жовтня 2018 року розпочала роботу секція « Робототехніка» Малої Академії Наук на базі УСШ І-ІІІ ступенів №3.  Наразі в секції займаються учні 6-7 та 8-10 класів з різних шкіл міста, зокрема: №3,8,5,20.

       В секції «Робототехніка» школярі поринули у захопливий світ роботів, програмування, цікавих наукових проектів, сучасних новітніх технологій і можливостей. Вони навчаються моделювати, конструювати та програмувати роботів. Викладач Аліса Анатоліївна Кочемба стажується і здобуває досвід у своїх чеських колег в Остравському технічному університеті. Вона подає матеріал у цікавій ігровій формі, що дає змогу і наймолодшим учням його засвоїти. Крім того, 80-90% навчання складає практична робота.

         Діти займаються  в малокомплектних групах (не більше 10 учнів) з якісним сучасним обладнанням.

  Графік дозволяє вибрати зручний час для занять .

Понеділок

15:30 – 17:30

8-10 класи

Середа

15:30 – 17:30

8-10 класи

Четвер

15:30 – 17:30

6-7 класи

П’ятниця

15:30 – 17:30

6-7 класи

   Чому цим потрібно і цікаво займатись? Тому що:

-         діти стають більш самостійними і дорослими, вони зайняті корисною справою;

-         секція «Робототехніка» допомагає визначитися з майбутньою професією в ранньому віці;

-         діти люблять комп'ютери, різну техніку, тому їм цікаво займатися, вони застосовують здобуті знання і вдома;

-         діти вчаться розв’язувати  складні завдання, бути креативними,  використовувати свою фантазію, нестандартно мислити;

-         нові знання позитивно впливають на успішність у школі;

-         в секції «Робототехніка» школярі засвоюють основи  програмування  професії сучасності та майбутнього.

 

      Наразі є 10 вільних місць, тому проводиться додатковий набір учнів 4-5 класів. Письмові заяви, щодо участі у секції, приймаються до 26 жовтня 2018 року з 15.00 до 16.00 год. за адресою: м. Ужгород, наб. Незалежності, 19 (Приймальня УСШ І-ІІІ ступенів №3)

   

Семінар для лідерів учнівського врядування шкіл міста Ужгорода

 

19 жовтня на базі УЗОШ №20 — ліцею «Лідер» був проведений семінар для активних лідерів учнівського врядування шкіл міста Ужгорода. Організаторами виступили представники учнівського врядування міста — «КОРЗО». Учасниками заходу стали школярі та педагоги-організатори більшості навчальних закладів Ужгорода, які попередньо зареєструвалися у Гугл-формах. Семінар складався із кількох секцій: вступна —  «Звіт про діяльність учнівського врядування міста за 2017-2018 н.р.», секції за напрямками з проведенням тренінгів: «Культура та дозвілля», «Майстер-клас із медіа», «Спорт», «Волонтерство», секції для педагогів-організаторів, заключної дискусії про зміни та удосконалення роботи учнівського врядування шкіл та міста.

У результаті роботи народилося кілька проектів. Одними з найцікавіших виявилися такі: «Зміни з дитинства», метою якого є залучення до громадської роботи  дітей із дитячих будинків та  проект «КОРЗО» — шлях до самореалізації», метою якого є популяризація роботи лідерів міста.

         Серед цікавих заходів можна виокремити спортивний квест до Дня спорту «Рух — це життя!», конкурс «Фантазер», книжкову ярмарку до Дня писемності та фестиваль сучасних субкультур.

        Семінар завершився роздумами щодо подальшого розвитку учнівського врядування. За словами присутніх, захід подарував хороший досвід та відчуття єдиної команди. Адже працювали за принципом «рівний — рівному» — діти для дітей. Молоді лідери показали дорослим, що вони впевнено можуть бути хорошими організаторами масштабних заходів.

     

Засідання методичного об’єднання вчителів фізики

 

          18 жовтня 2018 року на базі УЗОШ І-ІІІ ст. №15  міста Ужгорода відбулося засідання вчителів фізики на тему «Шляхи вдосконалення роботи щодо підвищення ефективності в набутті учнями експериментальних умінь, освітніх компетенцій».

          На засіданні виступила Трачук Л.П. на тему «Мотивації навчально-пізнавальної діяльності учнів засобами ІКТ». Вчитель фізики Чулак Н.С. провела  фізичний квест з використанням ігрових технологій, метою якого було підвищення навчально-пізнавальної діяльності вчителів,  розвиток логічного мислення та уміння працювати в команді. Під час гри, дві команди  розв’язували логічні завдання, ребуси, проводили фізичні експерименти, шукали оригінальні розв’язання та підказки. Після виконання одного завдання, команди переходили до наступного.

            Вчителі Тураній М.С. та Чичура Л.І. презентували свою роботу щодо шляхів вдосконалення і підвищення ефективності експериментальних вмінь та освітніх компетенцій при підготовці вчителя до уроків фізики.

 

  

 

 

Засідання творчої групи вчителів музичного мистецтва

18.10.2018 року в СНВК «Пролісок» відбулось засідання творчої групи вчителів музичного мистецтва. Товт А.A., вчитель СНВК «Пролісок», провела майстер-клас «Інтерактивні технології — технології співпраці». Вона показала як за допомогою таких технологій навчати та розвивати ритм в учнів 1-4 класів на уроках музики. У процесі застосування методу співпраці під час навчання, формується особистість та відбувається її становлення. Адже на уроці панує позитивний настрій, відчуття рівноправності серед учнів, вони вчаться співпрацювати задля досягнення спільної мети, усвідомлювати цінність висновків, зроблених колективно, вільно висловлювати свою думку і слухати один одного, де вчитель не є засобом „похвали і покарання", а другом, порадником і старшим товаришем