пл. Жупанатська, 3,
м. Ужгород,  88000
тел.: 61-30-90,  тел./факс: 61-63-60;
e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.



Новини управління освіти Ужгородської міської ради

Повідомлення

Управління освіти Ужгородської міської ради повідомляє, що у зв'язку з технічними роботами, Кабінет Ужгородця не функціонуватиме 3 дні.

 

Засідання динамічної групи керівників гуртків спортивно-оздоровчого напряму

       19 березня 2019 року на базі УСЗОШ І-ІІІ ст. №2 з поглибленим вивченням окремих предметів відбулося засідання динамічної групи керівників гуртків спортивно-оздоровчого напряму на тему «Інноваційні підходи в роботі з обдарованими учнями».
Привітав гостей директор школи Кирлик Ярослав Юрійович, який відмітив велике значення гуртка як важливої форми виховання.
         Методист Симкович Марія Олександрівна ознайомила присутніх зі спортивним рухом JuniorZ Олександра Педана, який проходить у рамках співпраці з Міністерством освіти та науки України (лист МОН від 03.01.2018 № 1/9-2). Цей рух прияє розвитку освіти в Україні та впроваджує нові види спорту у шкільній програмі. «Саме сьогоднішнє засідання, - зазначила вона, - має на меті практично ознайомити присутніх із неолімпійськими видами спорту, зокрема, тими, які популяризує проект.
         В УСЗОШ №2 вже міцно утвердився такий модуль як «Чирлідинг» та «Флорбол». Вихованці цього закладу неодноразово ставали призерами міських, Всеукраїнських змагань. Високий рівень підготовки показали і на Всеукраїнському рівні. Тож, не випадково, що саме вчителі цього закладу ділилися власним досвідом з керівниками гуртків міста.
         Заступник директора з виховної роботи УСЗОШ №2 Федьо Людмила Василівна презентувала роботу шкільних чирлідингових команд груп підтримки. Вона ознайомила всіх із поняттям «Чирлідингу» як виду спорту, який поєднує в собі елементи шоу і видовищних видів спорту (танці, гімнастика та акробатика). Заступник зазначила позитивний вплив вправ чирлідингу на рівень фізичного здоров'я школярів, що дає можливість рекомендувати вчителям фізичної культури включати в навчальний процес з фізичного виховання школярів модуль чирлідингу.
         Після теоретичної частини 4 різновікові групи чирлідерів продемонстрували видовищні танці. Марія Симкович підсумувала, що на шкільні та загальноміські змагання з різних видів спорту необхідно запрошувати шкільні команди з чирлідингу. Так змагання стануть більш видовищними та цікавими для школярів.
Керівник динамічної групи Томчич К. К. провів практикум «Корекція постави методами фізичної культури». Зокрема, він ознайомив присутніх із модулем «Хортинг» та продемонстрував техніку прийомів у стійці, провів з учителями рекомендовані вправи для вивчення та вдосконалення тактичних дій.
       Не менше зацікавлення у присутніх викликала техніка й тактика гри «Петанк». Вчитель фізичної культури Дем’ян Р. М. презентував модуль «Петанк» та провів майстер-клас. Зокрема, він зазначив, що під час навчання цьому виду спорту немає питання «фізичної форми», бо грати можуть всі, навіть учні, звільнені від уроків фізкультури, які, наприклад, не можуть бігати. Петанк розвиває силу, точність, спритність, окомір, волю та витримку. Ще одним позитивним аспектом цього виду є можливість гри на свіжому повітрі.
        Матоляк О.М., вчитель фізичної культури УСЗОШ І-ІІІ ст. №2, керівник гуртка з флорболу, поділився з присутніми методикою навчання основам техніки флорболу. Флорбол або інне- бенді -- наймолодший із усіх видів хокею. Це командний вид спорту, один з різновидів хокею, грається пластиковим м’ячем, удари по якому наносяться ключкою. Флорбол - відносно недорога гра, причому грати в нього можуть практично всі, незалежно від статі й віку. Для гри у флорбол не потрібно вміти ходити на ковзанах і мати велику фізичну силу, як у хокеї на льоді. Усе екіпірування, необхідне для гри, складається з пластикового м’яча, двох воріт, ключок для польових гравців і захисного шолома та щитків для воротарів. У грі беруть участь по п'ять польових гравців та одному воротареві від кожної команди. Вчитель зазначив, що секрет успіху флорболу в тому, що ця гра досить проста і цікава, а найголовніше - доступна всім охочим. Це травмобезпечний вид спорту і учням він дуже подобається.
        Під час засідання вчителі мали змогу засвоїти та спробувати базові рухи та елементи сучасних видів спорту.

      

Засідання міського методичного об`єднання вчителів української мови і літератури

         18 березня 2019 року в БПЛ «Інтелект» - ЗОШ І-ІІІ ст. №11 відбулося міське методичне об’єднання вчителів української мови і літератури на тему «Формування компетентного підходу на уроках української мови і літератури».

       Засідання розпочала завідувач методичного кабінету Даньків І.З., яка  ознайомила присутніх з планом заходу та побажала плідної роботи всім учасникам семінару-практикуму.

      Комишна Н.С., вчитель української мови і літератури БПЛ «Інтелект» -ЗОШ І-ІІІ ст. №11, виступила перед вчителями-словесниками з презентацією «Формування компетентного підходу на уроках української мови і літератури». Після виступу запропонувала педагогам  за допомогою QR-кодів зчитатиінформацію і визначити педагогічну технологію, про яку йшлося в тексті. 

    Учитель української мови і літератури БПЛ «Інтелект» -ЗОШ І-ІІІ ст. №11 Гоголюк В. Вкожній групі запропонувала створити педагогічний словник,відповідно до поданих слів,  та дати їм своє тлумачення. Учасники креативно підійшли до виконання запропонованого завдання.

      Сірко М.Ф.  розповіла присутнім про педагогічні технології, запропонувавши вчителям переглянути презентацію про суть тієї чи іншої технології. 

      Загалом семінар-практикум був змістовним, насиченим різними видами роботи з QR-кодами. Учителі української мови і літератури БПЛ «Інтелект» -УЗОШ І-ІІІ ст. №11 підготували дійсно цікаву інформацію, учасники в свою чергу активно працювали в групах, отримали задоволення від спілкування з колегами. 

Засідання методичного об`єднання педагогів-організаторів

         14 березня на базі НВК «Ялинка» відбулося засідання методичного об’єднання педагогів-організаторів на тему «Державно-громадське управління закладом освіти».
Розпочала засідання методист з виховної роботи методичного кабінету управління освіти Ужгородської міської ради Марія Симкович, яка ознайомила присутніх з основними засадами Нової української школи. Зокрема, вона зазначила, що НУШ - це школа, дружня до дитини. Місто Ужгород з 2018 року бере участь у проекті «Громада, дружня до дітей та молоді».
Методист відмітила, що основними завданнями громадсько-державного управління є реалізація визначених прав та обов’язків педагогів, учнів та їх батьків на участь в управлінні закладами освіти. У новій освітній парадигмі акцентується увага на демократизації стосунків "учитель-учень" та активному залученні батьків до співпраці із закладом освіти. Звернула увагу педагогів-організаторів Марія Симкович і на те, що у Законі про освіту (зі змінами, внесеними згідно із Законами № 2657-VIII від 18.12.2018 ,№ 2661-VIII від 20.12.2018) є окрема стаття, присвячена даній темі – стаття 70 «Громадське самоврядування та державно-громадське управління у сфері освіти».
          Разом присутні обговорили практичну діяльність державно-громадського управління, яке спрямоване на оптимальне поєднання державних та громадських засад в інтересах особистості, соціуму та влади. Методист пояснила учасникам основні функції конференції та ради школи.
          Педагог-організатор УСШ І-ІІІ ст. №5 Катерина Дикун поділилася досвідом роботи шкільної ради у своєму закладі.
Згодом, учасники обговорили форми співробітництва з батьками, учнями та громадськими об'єднаннями.
          Керівник НВК «Ялинка» Рибак С.С. продовжила засідання презентацією закладу та розкрила тему громадсько-державного управління у ньому.
          Методист Симкович М.О. також презентувала присутнім розробки Міністерства освіти і науки України - буклет «Громадянська освіта» та посібник із цифрового громадянства й безпеки «Обачність. Пильність. Захист. Ввічливість. Сміливість». Ознайомила всіх з їх змістом, продемонструвала приклади роботи. Також розповіла про використання у роботі педагога-організатора методичних матеріалів на тему, звернула увагу на проект «#Щосьпішлонетак», який рекомендований МОН та створений, щоб у цікавій формі, за допомогою квесту, допомогти підліткам дізнаватись про свої права в школі та поза нею.
         Також під час засідання було проведено традиційне жеребкування до Дня Європи.
Результати жеребкування наступні: УЗОШ №15 представлятиме Мальту, Лінгвістична гімназія - Нідерланди. УСШ №5 обрала Швецію, УЗОШ №6 – Німеччину. УЗОШ №7 представлятиме Естонію, УЗОШ №8 – Грецію, УЗОШ №9 - Фінляндію. БПЛ «Інтелект»- УЗОШ №11 обрав Литву, УЗОШ №12 – Данію. Гімназія №16 представлятиме Іспанію, УСЗОШ №2 – Ірландію. УЗОШ №1 обрала Польщу, НВК «Первоцвіт» - Люксембург, НВК «Пролісок» - Бельгію, НВК «Престиж» - Болгарію, НВК «Гармонія» - Британію. УЗОШ №19 представить Словенію, УЗОШ №20 – ліцей «Лідер» - Латвію, Класична гімназія – Францію, НВК «Ялинка» - Кіпр. Відповідно, як і в попередні роки, УСШ №3 представлятиме Чехію, УЗОШ №10, НВК «Угорськомовна гімназія» – Угорщину, УСШ №4 - Словаччину та гімназії №13 та 14 – ромський народ.

   

Засідання Школи вчителя НУШ

         14 березня 2019 року в УЗОШ І-ІІІ ст.№12 відбулося засідання Школи вчителя НУШ та вчителя 4-го класу на тему «Повірити в дитину – як допомагає у навчанні теорія множинного інтелекту». Присутні педагоги об’єдналися у декілька груп і розпочали засідання з інтелектуальної розминки. 

         Заступник директора з НВР УЗОШ №12 Нескородяна З.М. представила учасникам свій досвід щодо використання теорії множинного інтелекту в освіті, дала визначення, що таке інтелект за Гарднером, автором класичної теорії множинного інтелекту, пояснила як визначити домінуючий в учня тип інтелекту та обрати ефективні засоби його існування. Розповідаючи про кожен з 9 типів інтелекту, Нескородяна З.М. детально розповіла про ознаки, ефективні засоби навчання, вподобання кожного, а також навела приклади відомих людей, в яких переважав той, чи інший тип інтелекту. Проте зауважила, що кожен володіє усіма видами інтелекту в тій чи іншій мірі й можна розвивати усі види інтелекту. Також вона вказала на переваги і недоліки теорії множинного інтелекту. У процесі ознайомлення з теоретичним матеріалом учасники виконували різні практичні вправи у формі тестів. Педагог наголосила, що найголовніше дати дитині можливість пізнавати, вивчати будь-що тим способом і шляхом, який їй найбільше близький і зручний, і в якому вона почуває себе комфортно.                

       У наступній частині засідання розпочалася робота в локаціях, де участники виконували різні вправи, в яких потрібно було проявити креативність, асоціативне мислення, творчу уяву, щоб знайти декілька рішень одного і того самого завдання. Так, в першій локації вчителі початкових класів Ільницька А.М., Костьо В.М. підготували для учасників вправи, метою яких є розвиток креативного мислення і творчої уяви, оскільки креативність є умовою розвитку інноваційної та успішної особистості. Учасники малювали малюнок, побудований на асоціаціях, складали власну казку, використовуючи усі свої творчі здібності.

        У другій локації учасники складали інтелект-карту та виконували завдання на розвиток дивергентного мислення, здатності знаходити альтернативи, які підготували для них вчителі початкових класів УЗОШ №12 Кирлик Л.М. та Кульдеркнуп Н.І. Запропоновані вправи також розвивають асоціативне мислення і вчать знаходити декілька нестандартних рішень для розв’язання однієї задачі.
        Темою третьої локації була «Мотивація до творчості. Ефективні засоби розвитку домінуючого в учня типу інтелекту». Вчителі початкових класів УЗОШ №12 Пантьо С.В. та Хававка М.Ю. підібрали для учасників вправи, які допомагають учням усвідомити відмінності сприйняття світу різними людьми, розвивають толерантність до інших людей, до їх думок. Учасники з цікавістю виконали вправи «Друдли» та «Малюнок по колу», в яких проявили різні інтелектуальні здібності.
На завершення методист методичного кабінету управління освіти Ужгородської міської ради Юрик О.М. розповіла про презумпцію талановитості дитини як базового принципу Нової української школи.
В цілому засідання було змістовним, оптимально поєднана теоретична і практична частини, вчителі УЗОШ №12 вдало підібрали вправи, для виконання яких потрібно було використати різні типи інтелекту, а учасники отримали безліч цікавої інформації, фахові поради, активно працювали в групах та ділилися досвідом.

    

Засідання методичного об`єднання вчителів біології

         14 березня 2019 року в УЗОШ І-ІІІ ст. №9 відбулось засідання міського методичного об’єднання вчителів біології на тему «Формування життєвих компетентностей на уроках біології». Засідання розпочалося зі знайомства учасників. Продовжила зустріч Шапран О.М., вчитель біології та основ здоров’я УЗОШ №9, яка розповіла присутнім про використання інтерактивних методів та форм навчання на уроках біології: формування життєвої компетентності учнів як базової основи продуктивного навчання. Саме компетентність допомагає вирішувати життєвоважливі проблеми, дозволяє оперувати набутими знаннями, дає можливість застосовувати їх упродовж всього життя і формує активну життєву позицію. Шапран О. М. підготувала для колег практичні вправи з використанням різних методів і прийомів: кластер, плутанина, лови помилку, що зайве? Всі ці прийоми і методи можна застосовувати для подачі будь-якої теми, таким чином учні швидше і охочіше засвоять навчальний матеріал. Крім того, учасники розв’язували біологічні задачі, в яких потрібно було використати знання з математики.
        Продовжила засідання голова міського методичного об’єднання вчителів біології  Стеців Л.Є., яка проаналізувала підсумки ІІ і ІІІ етапів Всеукраінськоі учнівської олімпіади з біології , І та ІІ етапів МАН.
        У засіданні взяла участь психолог УЗОШ №9 Ребрей А.Я., яка підготувала для учасників психологічну вправу, в процесі виконання якоі, вони розслабилися і змогли відновити свої сили та зняти напруження, що значно покращило сприйняття учасниками інформації.
         Михайлець М.Ю., вчитель біології та основ здоров’я УЗОШ№9 розповіла про психофізіологічні особливості сприйняття інформації та розвантажувальні вправи для покращення ефективності розумової роботи на уроках біології. Людський мозок – складна система і працює в кожного по різному. В процесі онтогененезу сформувалась певна асиметрія в роботі півкуль мозку, але не домінування однієї з них. Прийнято вважати, що підґрунтям логічного способу мислення є ліва півкуля, а образного – права. Учасники виконали декілька розвантажувальних вправ, які покращують ефективність розумової роботи, знімають емоційну напругу, покращують працездатність, розвивають увагу і мислення. Однією з таких була вправа – «Дзеркальне малювання», в якій потрібно було малювати обома руками одночасно. Вона сприяє розслабленню очей і рук, оскільки одночасна робота двох півкуль покращує ефективність роботи усього мозку.
         Вчитель біології УЗОШ№8 Савчин О.Я. поділилася своїм досвідом активізації пізнавальної діяльності через особистісно-орієнтований підхід. Розповіла про структуру особистісно-орієнтованого навчання, використання інтерактивних технологій, наприклад при виготовленні лепбуків, проектів, рольові ігри, біологічні ігри. Вона навела відповідні приклади, учасники виконали вправи: «Слово-магніт», «Складайка», «По-перше порядок» тощо. Адже
Використання різних інтерактивних ігор активізує увагу учнів та інтерес до навчання.
         Підвела підсумки методист методичного кабінету управління освіти Ужгородської міськоі ради Павлючок-Гогерчак О.В., яка узагальнила і доповнила вищесказане, обговорила з учасниками план майбутніх засідань тощо.
         Отож, засідання було насичене надзвичайно великою кількістю практичних завдань з використанням різних інтерактивних методів і прийомів, завдяки чому учасники побачили практичну значущість їх використання, ознайомилися з інноваційними підходами викладання біології. Крім того, учасники показали активну і результативну роботу в групах.

   

Засідання методичного об`єднання вчителів трудового навчання

      13 березня 2019 року в УСШ І-ІІІ ст. №3 відбулося засідання методичного об`єднання вчителів трудового навчання на тему «Використання комп’ютерного та інтернатного ресурсу під час підготовки та викладання курсу «Технології». Розпочала засідання методист методичного кабінету управління освіти Ужгородської міської ради Симкович М.О., яка привітала учасників і озвучила мету та основні питання зустрічі.
        Круль Т.А., вчитель трудового навчання УСШ І-ІІІ ст. №3 розповіла присутнім про використання Інтернету та комп’ютерного ресурсу в підготовці до уроку, про застосування інформаційних технологій для формування всебічно розвиненої особистості та розвитку творчості учнів на уроках трудового навчання. Представила учасникам приклади робіт школярів в декількох напрямках від простих до складних, виконаних в різних програмах: Paint, Word, Excel тощо. Крім того, учні використали 3D моделювання для створення своїх робіт. Кожна робота відрізнялася креативністю, творчою фантазією та навичками учнів працювати в тій чи іншій комп’ютерній програмі. Далі Круль Т.А. провела практикум з виготовлення макета листівки у програмі Master Cards.
        УправлінняКочемба А.А., керівник гуртка робототехніки розповіла присутнім про діяльність гуртка, про технологію створення робототехнічних систем, як працюють її вихованці над створенням роботів та різної техніки при цьому, використовуючи навички програмування.
         Засідання пройшло у теплій творчій атмосфері, учасники активно ділилися ідеями, спілкувалися, почули і побачили чимало цікавих ідей, які використають у своїй роботі.

     

Засідання Школи професійного зростання вчителів німецької мови

       13 березня 2019 року в УЗОШ І-ІІІ ст. – ліцей «Лідер» відбулося засідання Школи професійного зростання вчителів німецької мови на тему «Навчання молодших школярів: як створити мотиваційне навчальне середовище». Вчитель німецької мови Шевченко М.М. поділилася з учасниками своїм досвідом і представила учасникам інформацію про когнітивні навички молодших школярів і як створити мотиваційне середовище. Вона ознайомила присутніх з поняттям «мотивація», пояснила, що таке зовнішня і внутрішня мотивація навчальної діяльності. Адже мотивація є одним з основних компонентів у процесі навчання. Зовнішня мотивація – коли учень мотивований зовнішніми факторами, така мотивація працює на короткострокову перспективу. Внутрішня мотивація спрямована на саморозвиток, удосконалення, учні працюють заради цілей, які самі для себе визначили, а не нав’язаних іншими. Шевченко М.М. також розповіла про застосування сучасних технологій для розвитку когнітивних здібностей у дітей початкової школи при вивченні іноземної мови, показала різні види роботи, за допомогою яких можна створити мотиваційне середовище.
       Вчитель німецької мови Шулла Т.А. розповіла про такий прийом формування мотивації молодших школярів на уроках німецької мови як пісня. Використовуючи пісню, продемонструвала вправу на розвиток уяви та передбачення змісту тексту, яку виконали учасники, об’єднавшись у декілька груп. Далі присутні педагоги прослухали наступну пісню і виконали вправу на встановлення послідовності дій, за допомогою якої можна тренувати з учнями нову лексику та повторювати числівники. Крім того Шулла Т.А. підготувала для учасників вправи для активізації навчальної діяльності учнів, розумової діяльності, для розвитку уяви, комунікативних здібностей та прояву емоцій. Після кожного виду роботи учасники обговорювали те, які когнітивні навички розвиваються в процесі виконання, які методи застосовуються, ділилися своїми ідеями.
        Сугоняк В.Б., вчитель німецької мови поділилася з колегами своїм досвідом як підвищити мотивацію ігровими методами на заняттях для початківців. Вона запропонувала учасникам виконати декілька різноманітних вправ, в яких учасники повинні використати різні методи. 
Спочатку присутні виконали вправу за допомогою методу вільного спілкування, яка допомагає розвивати емоції, вільно висловлювати свої думки, спілкуватись. Наступну вправу учасники виконали за допомогою методу гри наввипередки, яка стимулює швидко думати, приймати рішення, а також учні повторюють вивчені слова. Крім того, Сугоняк В.Б. підготувала вправи, за допомогою яких учасники повторювали частини тіла, цифри, вчилися розвивати пам`ять, аналізувати, концентруватися, при цьому використовували різні прийоми і методи.
         Засідання пройшло у дружній атмосфері, було змістовним, насиченим різними видами роботи, вчителі німецької мови УЗОШ І-ІІІ ст. №20 – ліцей «Лідер» підготували дійсно цікаву інформацію, безліч вправ, учасники в свою чергу активно працювали в групах, спілкувалися німецькою, ділилися досвідом.

      

Засідання Школи професійного зростання вчителів української мови і літератури

        13 березня 2019 року в УЗОШ І-ІІІ ст. №20 – ліцей «Лідер» відбулося засідання Школи професійного зростання вчителів української мови і літератури на тему «Ознайомлення з Інтернет-джерелами щодо проведення сучасного уроку української мови та літератури. Теорія літератури». Своїм досвідом щодо використання Інтернет-ресурсів поділилася вчитель УЗОШ І-ІІІ ст.№20 - ліцей «Лідер» Белей О.М., яка представила присутнім велику кількість цікавих Інтернет-джерел, якими можна скористатися у роботі з учнями та підготовці до уроку. Цікаві освітні блоги, он-лайн курси, спеціальні проекти, інтерактивні підручники, які пропонує студія он-лайн освіти EdEra. Розповіла про он-лайн курси «Лайфхаки з української мови», «Лайфхаки з української літератури. Підготовка до ЗНО», в яких у формі корисних порад можна опанувати базові теоретичні знання з української мови, виробити навички успішної комунікації, простежити історію розвитку мистецтва слова від фольклору до сучасної української літератури. Так само з літератури — опанувати базові теоретико-літературні поняття, виробити навички аналізу художніх творів. Курси складаються з навчальних, мотиваційних відео, творчих завдань тощо.            Також Белей О.М. представила учасникам інтерактивні ігри, які пожвавлюють урок, 20 тем, які розвивають критичне мислення і техніку викладу думок. Педагоги розглянули можливості, які дає он-лайн платформа Prometheus, серед іншого і курс медіаграмотності. Вона поділилася з колегами інформацією про он-лайн курси підготовки до ЗНО-2019, про освітні проекти ILearn, Be Smart, На урок, показала пізнавальні відеоролики, учасники із задоволенням виконали декілька інтерактивних вправ. Присутні ознайомилися з прикладами різних форм і прийомів викладання теорії літератури, як в цікавій формі подати учням теоретичний матеріал, наприклад, визначити віршований розмір, художні прийоми, композицію художнього твору тощо.

        Отож, Белей О.В. підготувала для колег добірку сучасних найцікавіших, зручних і доступних Інтернет-ресурсів, які безумовно стануть у великій нагоді педагогам при підготовці до уроку, а відтак зроблять подачу навчального матеріалу цікавим для учнів.

        В цілому засідання було змістовним, насиченим різною цікавою інформацією, методичними цікавинками, учасники ділилися досвідом, отримали фахові поради, ознайомилися з безліччю інтерактивних методів і прийомів та отримали задоволення від спілкування з колегами.

        

Підсумки І етапу Всеукраїнської виставки-конкурсу науково-технічної творчості

       12 березня 2019 року в УСШ І-ІІІ ст.№3 пройшов І, міський етап Всеукраїнської виставки-конкурсу науково-технічної творчості учнівської молоді «Наш пошук і творчість – тобі, Україно!» з початкового технічного моделювання. Основним із завдань виставки-конкурсу є залучення, стимулювання учнів до занять в різноманітних напрямках науково-технічної творчості та підведення підсумків роботи технічних гуртків.
      На виставці-конкурсі було подано 19 робіт юних техніків з 8 закладів освіти: класичної гімназії, БПЛ «Інтелект», ліцею «Лідер», угорськомовноі гімназії, УСШ І-ІІІ ст. №3 , УЗОШ І-ІІІ ст.№7, УЗОШ І-ІІІ ст.№12, УЗОШ І-ІІІ ст.№15. Усі представлені у 5-ти номінаціях роботи відзначилися креативністю, винахідливістю та високим художньо-технічним рівнем. Роботи переможців візьмуть участь в ІІ, обласному етапі Всеукраїнської виставки-конкурсу науково-технічної творчості учнівської молоді «Наш пошук і творчість – тобі, Україно!»
      За підсумками виставки-конкурсу та на підставі рішення журі визначено переможців:

- у номінації «Прилади та обладнання»
І місце – Прилукін Максим, учень класичної гімназії (керівник – Копа М. О).
ІІ місце – Кузьма Андрій, учень УЗОШ I-III ст.№7 (керівник – Кустьо М. М. )
ІІІ місце – Мишко Олександр, учень БПЛ «Інтелект» ЗОШ І-ІІІ ст. №11 (керівник Шпонтак Я.Ю.);
- у номінації «Ігри та іграшки з елементами електротехніки. Робототехніка»
І місце – Кочемба Меліса, учениця УСШ І-ІІІ ст.№3 (керівник – Кочемба А.А.)
ІІ місце – Дуб Даніель, учень УЗОШ I-III ст.№12
ІІ місце – Дуб Юрій, учень УЗОШ I-III ст.№12;

- у номінації «Техніка майбутнього»
І місце – Геюшев Альдар, Дацко Павло, Кочемба Меліса, Обухов Андрій, учні УСШ І-ІІІ ст.№3 (керівник – Кочемба А.А.)
ІІ місце – Музалевський Артем, учень УСШ I-III ст.№3(керівник – Кочемба А.А.)
ІІІ місце – Михалко Георгій, учень УЗОШ I-III ст.№12 (керівник – Стельмах Д.В.)
ІІІ місце – Андрейканич Олександр, учень УЗОШ І-ІІІ ступенів №20 – ліцей «Лідер» (керівник – Гайдук С.Д.);

- у номінації «Спортивно-технічне моделювання»
І місце – Дудинець Василь, учень УСШ І-ІІІ ст.№3 (керівник – Кочемба А.А.)
І місце – Обухов Андрій, учень УСШ І-ІІІ ст.№3 (керівник – Кочемба А.А.)
ІІ місце – Юрик Федір, учень УЗОШ I-III ст.№15 (керівник – Балаж М.В.);

- у номінації «Архітектура та будівництво»
І місце – Шеремет Марія, Волощук Олександра, Жукова Ніколь,Максаєв Артем, учні УСШ І-ІІІ ст.№3 (керівник – Кочемба А.А.)
ІІ місце – Негер Домініка, учениця НВК «ЗОШ I ст. – угорськомовна гімназія».

Вітаємо переможців та їх керівників і бажаємо подальших перемог.