пл. Жупанатська, 3,
м. Ужгород,  88000
тел./факс: 61-63-60;
e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.



Новини управління освіти Ужгородської міської ради

Відбувся методичний квест

    20 лютого 2020 року в ЗДО №39 «Журавлик» відбувся методичний квест на тему «Хочеш змін у майбутньому – стань зміною сьогодні. Індивідуальний маршрут професійного розвитку педагога".
 
    Розпочала захід методист методичного кабінету управління освіти О.Юрик, яка  у своєму виступі підкреслила, наскільки важливою  сьогодні є самоосвіта і педагогу потрібно весь час удосконалювати свої професійні здібності. Адже ключовим освітнім трендом нині є безперервне навчання впродовж життя. 
 
    Щоб познайомитись  один з одним учасники виконали вправу «Знайомство».
 
    Педагог закладу Л. Молнар розповіла про правила роботи в квесті. Відмітила, що індивідуальний маршрут професійного розвитку під час самоосвітньої роботи педагог складає відповідно до проблемних завдань та річного плану роботи ЗДО.
 
   Також Л. Молнар назвала шляхи професійного розвитку педагога ЗДО, а це вивчення позитивного досвіду колег, відвідування міських методичних об’єднань, самоосвітня робота, курси підвищення кваліфікації, формування власного практичного досвіду тощо.
 
   Маршрут учасників складався з 5 локацій, в кожній з яких вони проходили певний етап для досягнення кінцевої мети. На першому етапі кожна група сформулювала тему, на другому – визначила професійні завдання, які необхідно розв’язати, на третьому – учасники обмірковували, які знання й уміння необхідні для розв’язання поставлених завдань, на четвертому – окреслили дії, які необхідні для розв’язання цих завдань і на останньому – окреслили очікувані результати.
 
   На завершення педагоги поділилися своїми думками ідеями та враженнями від проходження квесту, подякували викладачам закладу за цікаву роботу та за отриману корисну інформацію, яку використають у своїй роботі.  
  
 

Відбулося засідання Школи професійного зростання спеціаліста психологічної служби

     19 лютого 2020 року на базі БПЛ «Інтелект» - УЗОШ І-ІІІ ст. №11 відбулося засідання Школи професійного зростання спеціаліста психологічної служби на тему «Мої успіхи й досягнення». Привітала учасників і ознайомила з планом роботи засідання завідувачка ЦППСР Анжеліка Томей.

     Практичний психолог закладу Н.Макара представила учасникам інформацію про забезпечення командної взаємодії в контексті  психолого-педагогічного супроводу  дітей з особливими освітніми потребами. Вона розповіла про основні нормативні документи, в яких визначено, що інклюзивна  освіта передбачає створення рівних можливостей для всіх дітей з ООП і такого освітнього середовища, яке б відповідало потребам і можливостям кожної дитини для забезпечення її успіху в освітньому процесі та в подальшому житті. Зауважила, що інклюзивне навчання може бути ефективним при створенні адекватних організаційно-педагогічних умов, але кінцевий результат значною мірою залежить і від наполегливої, цілеспрямованої роботи всіх учасників навчально-виховного процесу: вчителів, фахівців, батьків.

    Одним з таких фахівців є команда психолого-педагогічного супроводу дітей з ООП.  Наталія Макара розповіла про основні принципи діяльності команди супроводу та функції кожного з учасників. Відмітила, що усі разом члени команди оцінюють стан розвитку дитини, визначають нагальні цілі та їх покрокове досягнення.  При необхідності, адаптують освітню програму під особливості розвитку дитини зі складними порушеннями, проводять моніторинг динаміки навчання й розвитку дитини, співпрацюють з фахівцями інклюзивно-ресурсного центру задля забезпечення дитини з ООП якісною освітою.

    Практичний психолог Лінгвістичної гімназії Валерія Скомська представила тему «Психологічний супровід професійної адаптації молодого вчителя». Вона розповіла про напрямки роботи практичного психолога, а це робота з учнями, вчителями, батьками, співпраця з громадськими організаціями таорганами місцевого самоврядування. Назвала основну проблему в діяльностівчителя та її причини. Сказала про те, що таке професійна адаптація - процесвзаємодії особистості й соціального середовища з метою досягнення такихвзаємин, які найбільшою мірою забезпечують ефективність професійної діяльності. Також підготувала декілька порад молодим вчителям, які допоможуть їм адаптуватися, подолати невпевненість та справитися зі щоденними стресами.

    Зоряна Соколова, практичний психолог ЗДО №40 поділилася з учасниками своїм досвідом на тему «Вплив пальчикових ігор на пізнавальну сферу дітей дошкільного віку». Вона зокрема пояснила, що таке дрібна моторика, яка її роль у пізнанні дитиною навколишньогосвіту та що відбувається, коли дитина займається пальчиковою гімнастикою. Отож, як зауважила психолог, ігри з пальчиками створюють для дитини сприятливийемоційний фон, дитина вчиться концентрувати свою увагу і правильно її розподіляти, розвивається пам'ять , уява, фантазія, підвищується мовленнєва активність дитини, крім того кисті рук та пальці набувають силу і рухливість. Зоряна Соколова підготувала для учасників низку практичних вправ на розвиток дрібної моторики, використовуючи багато наочного матеріалу, серед якого і виготовлений власноруч.

    Виступ завідувача ЦППСР Анжеліки Томей був присвячений проблемі психологічної допомоги дітям, які постраждали внаслідок кризових, травмуючих подій. Подолання дитячої психотравми в діяльності практичного психолога закладу освіти є надзвичайно складним та відповідальним завданням. Психотравма є небезпечною тим, що руйнує уявлення дитини про життя, його цінності та ідеали, в результаті чого в особистості різко змінюється звична картина світу, зникає довіра до нього, деформується система відносин з оточуючими людьми. Тому в таких ситуаціях  важлива вчасна і кваліфікована допомога спеціалістів. У своєму виступі А. Томей акцентувала увагу присутніх на засобах психологічної допомоги дітям, які пережили психотравму, визначила мету, завдання, основні етапи психокорекційної роботи з дітьми та підлітками в кризових ситуаціях, після травмуючих подій, Також представила ряд психотерапевтичних методів і технік, які довели свою ефективність на практиці. Наприкінці презентації ознайомила учасників заходу з тематичним планом індивідуальних психокорекційних занять, які вона застосовувала в роботі з дитиною, яка постраждала від домашнього насилля.

    Відвідали засідання Ужгородський міський голова Богдан Андріїв та начальник управління освіти Ужгородської міської ради Наталія Мухомедьянова, які відмітили важливість роботи практичних психологів в закладах освіти,  наголосили на їх профілактичній ролі, оскільки вони  вчасно можуть попередити конфліктні ситуації в родинах, колективах, а також допомогти учням, вчителям, батькам подолати різні кризові ситуації.

  

Відбулося засідання творчої групи класних керівників

     19 лютого 2020 року на базі УЗОШ І-ІІІ ст. №20 – ліцею «Лідер» відбулося засідання творчої групи класних керівників. Засідання пройшло у формі тренінгу на теми «Стартап-менеджмент, основні тенденції стартапів в Україні» та «SWOT-аналіз як сучасний інструмент управління процесом».

     Засідання розпочалося знайомством учасників. Після вправи на знайомство групи, яку провела методист з виховної роботи Марія Симкович, вчитель історії, керівник творчої групи класних керівників Юрій Клецко ознайомив присутніх із поняттям стартапу як процесу. Саме цей процес перетворює ідею на успішний бізнес. Вчителі мали змогу ознайомитися із прикладами кращих українських стартапів, зокрема учнівських.

      Під час практичної частини з елементами тренінгу «Основні платформи стартап-менеджменту. Як створити свій стартап? Використання SWOT-аналізу» класні керівники в групах спробували придумати власні ідеї для стартапів  та провести їх детальний аналіз.

      Учасники представили три ідеї проектів: «Еко-проект», «Smart Stop» та «E-Test». «Еко-проект» передбачає отримання другого життя старих речей, шляхом створення з них декору, прикрас, торб, косметики, тощо. Метою проекту «SMART STOP» є створення програми-контролю за розпорядком дня учня – контроль використання гаджетів, часу на відпочинок, навчання, нагадування про сон, тощо. Проект «E-TEST» передбачає створення бази тестів для навчання учнів та навчальної платформи для вчителів, яка дозволяє підвищувати кваліфікацію педагога вдома, отримувати учнями дистанційну освіту, складати ДПА у формі тестів, проводити конкурси та олімпіади, тощо.

      Методист Марія Симкович закцентувала увагу учасників на проведенні з учнями такого мозкового штурму. Адже навіть ті, у кого нема ідей, спільно з групою із чистого аркуша можуть створити щось нове. Головне, щоб була мотивація і бажання вчитися.

      Юрій Клецко підсумував роботу, ознайомивши  присутніх із всеукраїнськими та міжнародними конкурсами стартапів, участь в яких можуть прийняти школярі. А Марія Симкович розповіла про краудфандинг  в освіті. Якщо відкинути вертикальні методи освітніх змін і акцентувати увагу лише на власних силах, у вчителів та учнів є чимало цікавих варіантів. Одним із них - краудфандинг. Краудфандинг – це співпраця людей, які добровільно об’єднують свої гроші чи інші ресурси, як правило, через інтернет, аби підтримати зусилля інших людей або організацій. Методист розповіла про платформу «GoF», через яку можна подавати на фінансування свої проекти. Кращим прикладом профінансованого стартапу є проект “Компола”. Автор ідеї – школяр з Кєва Нікіта Шульга, який зібрав кошти на встановлення компостеру й залучив до своєї ініціативи близько 500 українських шкіл. Цікаво, що його стартап отримав підтримку Міністерства екології та охорони навколишнього середовища, Міністерства освіти і науки.

     Для того, щоби з ідеї вийшов проект,  школярі повинні бачити куди треба рухатися, як саме і які етапи треба пройти. SWOT-аналіз - один із найкращих методів, який допоможе їм проаналізувати як зовнішні, так і внутрішні фактори. Тому наступний етап тренінгу був присвячений ознайомленням з даним методом, що дозволяє отримати чітку відповідь на  питання: Які  у ідеї проекту сильні і слабкі сторони? Які  слабкі сторони потребують вдосконалення? Метод такого аналізу настільки простий і зручний, що його можна застосовувати і житті. Педагоги провели аналіз своїх ідей та презентували результати роботи в групі.

   Під час засідання також було ознайомлено класних керівників із наказом МОН від 28.12.2019 №1646 «Деякі питання реагування на випадки булінгу (цькування) та застосування заходів виховного впливу в закладах освіти»

    Захід закінчився висловленням вражень від тренінгу, адже така робота  завжди надихає на творчий пошук та сприяє співпраці. 

  

Відбулося засідання творчої групи вчителів технічної праці

    18 лютого 2020 року на базі УЗОШ І-ІІІ ст. №8 відбулося засідання творчої групи вчителів технічної праці. Практикум на тему «Проект як елемент продуктивного навчання» розпочала методист управління освіти Марія Симкович, яка ознайомила присутніх з визначенням продуктивного навчання  як сучасної педагогічної технології пізнавальної діяльності учнів. «Школа має допомагати учням в оволодінні технологіями життєтворчості, створити умови для розкриття потенціалу самопізнання, самооцінки»,— зазначила методист.

    Результатом проектно-технологічної діяльності учнів на уроках трудового навчання має бути проект. Марія Симкович наголосила, що важливим критерієм вибору проекту є його використання в побуті. Вироби, які учні виготовлятимуть у процесі проектної діяльності повинні бути показником їхніх досягнень, мати реальне практичне застосування, а не викидатися в кошик для сміття. Тобто практичний результат учнівського проекту має бути особистісно ціннісним, корисним для сім’ї, родини, класу, школи, бути соціально зорієнтованим або мати підприємницький потенціал. 

    Продовжила засідання вчитель технічної праці УЗОШ І-ІІІ ст.№8 Емілія Русин, яка поділилася своїм досвідом роботи з даного питання. Зокрема, вона представила проект «Виготовлення головоломки».

    Вчитель зазначила, що проектуючи в навчанні реальні проблеми, з якими учні можуть зіткнутися в житті, вони набувають досвіду їх вирішення. Цінність проектування і полягає в тому, що саме ця діяльність привчає дітей до самостійної, практичної, планової і систематичної роботи, розвиває працелюбність, готує учнів до свідомого вибору професії.

    Одним з найцікавіших проектів для школярів є виготовлення іграшки, яка не тільки розважає, а й розвиває логічне мислення. Іграшка-головоломка розвиває уважність, уміння доводити розпочату справу до логічного завершення, знаходити різноманітні технічні рішення. Це хороша можливість відволікти дітей від мобільних телефонів.

    Педагог показала всі етапи виготовлення такої іграшки, після чого присутні за допомогою технологічної карти змогли спробувати зробити таку саму головоломку своїми руками.

   

Відбулося засідання Школи професійного зростання вчителів хімії

     12 лютого 2020 року на базі Ужгородської спеціалізованої школи І-ІІІ ст. №5 відбулося засідання Школи професійного зростання вчителів хімії на тему «Підвищення фахової майстерності вчителя хімії щодо підготовки учнів до ЗНО».

    Методист методичного кабінету управління освіти О.Павлючок-Гогерчак ознайомила учасників з планом засідання та представила присутнім добірку кращих онлайн-ресурсів, які підвищать зацікавленість вивчення хімії та стануть помічниками у підготовці до ЗНО.

    Зокрема вона розповіла проі такі сайти для підготовки до ЗНО як: «Testzno.com.ua» та «Znoclub.com», які допоможуть учням перевірити свої знання з усіх предметів, вони також можуть знайти тут тренажер тестів, теоретичні та практичні матеріали, інформацію про виші та все, що стосується вступу. Цікавою для учнів буде й освітня платформа «Eduget», яка запустила безкоштовні онлайн-курси з підготовки до ЗНО в рамках проекту «BeSmart». Для зручності курси містять систематичне тестування та контроль успішності. А освітній портал "Академія» підготував для користувачів цікаві рубрики: основні терміни і поняття курсу «Хімія», навчальна гра "Шибениця", хімічний кросворд, гра «Перший мільйон», відеолекції, тест з хімії в екзаменаційному режимі тощо.

   У другій частині засідання вчитель хімії УСШ І-ІІІ ст.№5 І.Цеголняй детально проаналізувала різні типи тестових завдань ЗНО з розділу «Загальна хімія». Зупинила свою увагу на розділах «Основні поняття хімії», «Періодичний закон і періодична система Д.І.Менделєєва», «Хімічний зв'язок», «Теорія  електролітичної дисоціації», «Окисно-відновні процеси». Вчителька зауважила, що під час підготовки учнів необхідно більше часу приділяти практичному застосуванню основних законів хімії, постійно  розвивати вміння учнів користуватися періодичною системою хімічних елементів, таблицею розчинності, поділилася досвідом щодо запам’ятовування якісних  реакцій.

   На засіданні вчителі хімії мали змогу попрактикуватися у розв’язуванні тестових завдань високої складності. Вони відмітили тісний зв'язок хімії з біологією, фізикою та математикою особливо в тих завданнях, вирішення яких потребує математичних обчислень.

   На завершення учасники обмінялися досвідом і подякували доповідачам за фахові поради та цікаву роботу.

Відбулося засідання методичного об’єднання вчителів фізичного виховання

   12 лютого 2020 року на базі НВК «Гармонія» відбулося спільне засідання методичного об’єднання вчителів фізичного виховання та школи професійної адаптації молодого педагога.

   Вчитель фізичного виховання УЗОШ І-ІІІ ст. №19 Н.Мельник розповів про можливості використання онлайн-ресурсів з метою підвищення методичного рівня вчителя та поділився досвідом їх використання у своїй роботі.

  У наступному питанні «Методика навчання основам техніки виконання штрафного кидка», педагог представив відеоролики, в яких було продемонстровано техніку виконання кидка провідними баскетболістами світу. Наголосив на основних моментах при вивчені техніки виконання та на правилах суддівства гри.

   У другій частині засідання учасники продовжили роботу в групах, де вони опрацювали методи закріплення техніки виконання кидків у баскетболі.  

   Вчитель фізичної культури О.Матоляк поділився з присутніми своїм досвідом гри у флорбол на уроках фізкультури та позакласних заходах. Педагоги на практиці освоювали техніку та правила гри, обговорили можливість впровадження такого модуля в навчальний план.

  

Відбулося засідання Школи професійного зростання вчителів біології

    11 лютого 2020 року на базі Класичної гімназії відбулося засідання Школи професійного зростання вчителів біології на тему «Підвищення фахової майстерності вчителя біології щодо підготовки учнів до ЗНО».

   Розпочала засідання методист методичного кабінету управління освіти О.Павлючок-Гогерчак, яка привітала учасників, ознайомила їх з планом роботи та представила присутнім добірку кращих онлайн-ресурсів, які підвищать зацікавленість вивчення біології та стануть помічниками у підготовці до ЗНО.

   Вона зокрема розповіла про такий онлайн-ресурс як «EdEra», на якому представлені цікаві відеолекції, що стануть в нагоді не тільки школярам, а й дорослим. Ознайомила учасників з освітньою платформою «EDUGET», де зібрано понад 2 000 онлайн-уроків та 20 000 тестів. 

   На думку методиста, цікавим для користувачів буде і онлайн-сервіс «ЗНО-онлайн», який не є підготовчим навчальним онлайн-курсом, проте є гарним інтрументом для удосконалення навички проходження тестів онлайн.

  Так само вартий уваги учасників і сайт «Testzno.com.ua» створений для підготовки до ЗНО, перевірки знань з усіх предметів. Учні проходять тестування підготоване Українським центром оцінювання якості освіти на основі тестів попереднього року ЗНО.

  О. Павлючок-Гогерчак представила також інформацію про такий ресурс як Znoclub.com, створений для дітей, батьків та вчителів. Тут можна знайти теоретичні і практичні матеріали з усіх предметів на ЗНО, актуальні новинки, онлайн-тренажер тестів, інформацію про виші та все, що стосується вступу.

   Л.Стеців, вчитель біології Класичної гімназії розповіла учасникам про нове трактування еволюційної теорії у програмі ЗНО.

  Зупинила свою увагу на новій програмі ЗНО з біології, зокрема на розділі «Біорізноманіття. Основи еволюційного вчення». Також розглянула сучасну систему органічного світу та її виклад у підручнику. Розкрила особливості теми «Світ РНК або свіжий погляд на походження життя».

   Вчитель біології  закладу С. Третиник провела практичну частину засідання, а саме представила низку задач різної складності  з молекулярної біології, які є у програмі ЗНО, а також задачі для підготовки до олімпіади з біології. Учасники мали змогу розв’язати задачі на знаходження маси білка, маси гена, на знаходження енергії та задачі на фотосинтез. С. Третиник докладно пояснила особливості розв’язування таких задач та які труднощі в ході цього виникають.

   На завершення учасники обговорили почуте та побачене, обмінялися досвідом і подякували педагогам Класичної гімназії за змістовну інформацію, фахові поради та цікаву роботу.

  

Про конкурс на посаду директора УСШ № 5

Управління освіти Ужгородської міської ради інформує, що 14.02.2020 року о 10:00 год. у приміщенні малого залу Ужгородської міської ради відбудеться конкурс на заміщення вакантної посади директора Ужгородської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 5 з поглибленим вивченням іноземних мов Ужгородської міської ради Закарпатської області.
До участі у конкурсному відборі допущено:

- Хомутник Оксану Василівну;
- Цеголняй Івету Іванівну.

Засідання творчої групи вчителів предметів художньо-естетичного циклу

   6 лютого 2020 року на базі Ужгородської класичної гімназії відбулося засідання творчої групи вчителів предметів художньо-естетичного циклу на тему «Розвиток здібностей та обдарувань вихованців шляхом  формування ціннісного ставлення до мистецтва на заняттях гуртків художньо-естетичного напрямку».

   Захід відбувся з метою обміну досвідом роботи керівників гуртків, популяризації досягнень вихованців. У майстер-класах взяло участь 39 педагогічних працівників закладів освіти міста.      Розпочала засідання методист методичного кабінету Марія Симкович, яка зазначила, що головною метою системи виховної роботи закладу є створення умов для формування творчої, гармонійно розвиненої, освіченої та вихованої особистості, здатної до самореалізації, самовдосконалення та активних дій.

   Привітала гостей заступник директора з виховної роботи Ужгородської класичної гімназії Світлана Дутко, яка ознайомила присутніх із системою гурткової роботи закладу, зазначила, що така робота ведеться на високому рівні, адже вихованці є переможцями багатьох  Всеукраїнських та міжнародних конкурсів.

   Голова методичного об’єднання керівників гуртків художньо-естетичного циклу  Людмила Федьо  відмітила, що одним з важливих напрямків діяльності вчителя в школі є його робота з учнями, які мають особливі здібності. Розширення пізнавальних інтересів, вмінь, навичок відбувається шляхом залучення обдарованих учнів до масових заходів міського, обласного та всеукраїнського рівнів. Людмила Василівна розповіла про найближчі загальноміські заходи, у яких можуть взяти участь вихованці.

  Продовжилося засідання роботою у секціях, де педагоги класичної гімназії, керівники гуртків,  провели майстер-класи.  

   Зокрема, Мар’яна Свида, вчитель музичного мистецтва ознайомила всіх із методами та формами своєї роботи. Вчителька відмітила, що основним  завданням керівника вокального гуртка є підбір репертуару відповідно до технічних, артистичних і вікових можливостей учнів. На вчителів чекала також практична частина, під час якої педагоги мали змогу попрактикуватися у співі та складанні авторських пісень.

  Сергій Денисенко, керівник гуртка КВН розповів педагогам-організаторам про особливості гри КВН (Клуб Веселих та Найкмітливіших). Участь у грі є однією з найпопулярніших форм організації змістовного дозвілля серед учнівської молоді, розвиває в учнів впевненість в собі, почуття гумору, естетичний смак, креативність та нестандартне мислення. Сергій Денисенко наголосив, що команда класичної гімназії «Вхід у Змінному Взутті» є неодноразовим переможцем Всеукраїнського фестивалю дитячих та юнацьких команд КВН «Жарт-птиця».

  Для хореографів Кароліна Фаринич, керівник гуртка хореографії та клубу спортивного танцю «Престиж» провела майстер-клас із вивчення латиноамериканського танцю самба.

   На завершення  педагоги  продовжили обговорювати почуте і побачене на майстер-класах, ділитися враженнями від практичної роботи.

                                                                                                                      

Відбувся круглий стіл в рамках проекту "Платформа наступності"

   6 лютого 2020 року на базі УЗОШ І-ІІІ ст. №15 в рамках проекту “Платформа наступності” відбувся круглий стіл за участю вчителів початкових класів та вчителів української мови та літератури на тему “Діджиталізація — тренд чи неминучість? Використання цифрових технологій на уроках української мови”.

   Завідувач методичного кабінету управління освіти І. Даньків та методист О. Юрик привітали учасників засідання, ознайомили їх з планом роботи, наголосили на актуальності теми круглого столу та побажали усім присутнім цікавої і плідної роботи.

    Заступник директора з навчально-виховної роботи О.Стаднік ознайомила присутніх із закладом, розповіла про забезпечення школи технічними засобами, зокрема мультимедійними комплексами, комп’ютерною технікою, вільними доступом до мережі Інтернет.

    На засіданні розглянули, що являє собою поняття “діджиталізація”, тобто “оцифровування інформації”, які переваги використання цифрових технологій в освітньому процесі. Відзначили зокрема мобільність, доступність, зберігання та використання інформації незалежно від місця знаходження тощо.

   Вчителі закладу розповіли про використання технології BYOND, яка передбачає активне використання девайсів під час навчання.

   Вчителька початкових класів УЗОШ І-ІІІ ст. №15 І. Варга докладно розповіла про застосування онлайн-сервісу “Learning Apps”, який дозволяє створювати інтерактивні вправи. Вона поетапно продемонструвала учасникам як працювати з даним додатком.

   Вчителька закладу І. Янцо розповіла присутнім про використання цифрових технологій на уроках української мови. Вона представила інформацію про мобільні додатки, інтерактивні комп’ютерні ігрові вправи, інтелектуально-творчі завдання, а також розповіла за допомогою яких онлайн-ресурсів можна організувати інтерактивне навчання під час уроку. Учасники мали змогу в групах попрацювати з таким онлай-сервісом як “Word Art”, в якому, використовуючи візуалізацію, вони створили хмаринку тегів. Саме у такий спосіб учням легше засвоїти новий матеріал.

    Л.Мамчур, вчителька української мови та літератури УЗОШ І-ІІІ ст. №15 нагадала присутнім про роль вчителя у сучасному освітньому процесі. Про існування двох типів людей: “люди книжки”, які отримують інформацію через читання і “люди екрана”, які сприймають інформацію візуально, швидко реагують на ситуацію. Перші — вчителі повинні навчати других — дітей. Тому на сьогодні надзвичайно актуальним є впровадження педагогами в навчальний процес інноваційних технологій.

Вона зокрема представила низку мультимедійних онлайн-засобів, які допоможуть зробити навчання дітей цікавішим, творчим і пізнавальним. Серед іншого, детально розглянула онлайн-інструмент “Pаdlet”- зручний, легкий у роботі сервіс, застосування якого в навчальній діяльності сприятиме формуванню таких навичок, як критичне мислення, творче вирішення завдань, конструктивне спілкування, співпраця.

   Вчителька української мови і літератури О.Якубик представила учасникам круглого столу тему використання тестових технологій на основі Google-форм, а також безліч цікавих онлайн засобів з підготовки до ЗНО і не тільки. Зокрема розповіла про онлайн-додатки, за допомогою яких можна використовувати техніку мнемонічних фраз, яка полегшує запам’ятовування і збільшує обсяг пам’яті. Крім того нагадала як з користю застосовувати соціальні мережі.

    На завершення учасники спростували декілька міфів щодо використання гаджетів, інтернету та дідждитал-технологій у навчанні. Усі присутні висловили свої враження від зустрічі, поділилися досвідом та подякували вчителям УЗОШ І-ІІІ ст. №15 за цікаву роботу, отриману змістовну інформацію, яку вони неодмінно будуть впроваджувати у своїй роботі.