пл. Жупанатська, 3,
м. Ужгород,  88000
тел.: 61-30-90,  тел./факс: 61-63-60;
e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.



Новини управління освіти Ужгородської міської ради

Підсумкова колегія

   29 серпня 2018 року в УЗОШ І-ІІІ ст. №6 відбулося підсумкове розширене засідання колегії  управління освіти Ужгородської міської ради, на якому були присутні не лише керівники закладів освіти, але й голови рад шкіл, НВК та закладів дошкільної освіти.

   Міський голова Богдан Андріїв наголосив на тому, що  учні 1 класів цьогоріч  навчатимуться відповідно до Концепції  «Нова українська школа», тому зроблено все для того,  щоб першокласникам у школі було цікаво. Привітав міський голова всіх присутніх з початком  Нового навчального року.

    Начальник управління освіти Марина Пуківська під час виступу «Про підсумки розвитку дошкільної та загальної середньої освіти у 2017-2018 навчальному році та завдання на 2018-2019 навчальний рік» звернула особливу увагу на фінансування освітньої галузі: оснащення та ремонти закладів дошкільної освіти, видатки на  професійно-технічну освіту, капітальні ремонти на об’єктах освітніх галузей. Проаналізувала результати досягнень учнів в предметних олімпіадах та результати МАНу. Йшла мова у виступі про участь в пілотному проекті щодо Нової української школи та про забезпечення освітнього процесу в 1 класах.

Пріоритетними завданнями на 2018-2019 навчальний рік визначено:

n  Реформування галузі відповідно до нового Закону «Про освіту»;

n  Реалізація Концепції державної  політики у сфері реформування  загальної середньої освіти до 2019 року «Нова українська школа»;

n  Формування в дітей та учнівської молоді компетентностей, необхідних для успішної самореалізації;

n  Створення сучасного освітнього простору та нового освітнього середовища;

n  Інформування громадськості про реформи в галузі освіти міста «Прозорість та інформаційна відкритість».                                                    

        На колегії управління освіти заслухали інформацію «Про підсумки зовнішнього незалежного оцінювання та організацію проведення ЗНО – 2018».  Олена Шварц, методист методичного кабінету управління освіти,   наголосила на тому, що більшість шкіл міста покращили результати, але     аналіз ЗНО-2018 показує, що ще є над чим працювати. Насамперед потрібно    вдосконалення  якість  навчального процесу, взявши за основу такі принципи навчання,  як визнання кожного учня особистістю, принцип неповторності кожної дитини; активізувати  роботу  шкільних  практичних  психологів  щодо  психологічної  допомоги  підліткам  та їх батькам під час підготовки учнів до ДПА у формі  ЗНО, враховуючи індивідуальні особливості учнів.

      

 

 

Серпнева освітянська конференція 2018 року - це новий формат зустрічі

       27 серпня 2018 року в лінгвістичній гімназії імені Т. Г. Шевченка  відбулася   освітянська конференція «Інноваційний досвід на майбутнє», метою якої було змістити акценти в роботі педагога від предметоцентризму до дитиноцентризму.     

       «Серпнева освітянська конференція 2018 року  - це зовсім новий формат зустрічі, на якій педагоги, батьки та діти можуть вільно висловлювати свою думку, порушувати актуальні проблеми та ділитися шляхами їх вирішення. У повітрі панувала потужна атмосфера взаєморозуміння, поваги та взаємопідтримки. Найбільше враження на мене справила панельна дискусія, де у формі невимушеної розмови ми обговорювали важливі теми для теперішньої освіти. Спокійно говорили про те, що болить. Отримана порція натхнення, мотивації та поштовху до змін стане у пригоді для формування Нової української школи, котра дійсно буде приязною для всіх»,  -- ділиться враженнями учасниця конференції, голова учнівського врядування міста Ужгород, учениця 11 класу №ЗОШ І-ІІІ ст.№6 Наталія савко.

    Цікавою для педагогів була зустріч із Василем Дідичином, керівником  громадської організації «Клуб фінансової грамотності»,  та Ференцом Мільо, фінансовим консультантом для дітей та підлітків. Молоді люди навчали присутніх фінансової грамотності, а саме: як правильно розпоряджатися коштами, як збільшити свій дохід; розповіли про нові цікаві ідеї щодо оформлення кредитів. На думку учасників, тренінг був цікавим та повчальним.

    Практичні вправи допомогли Вікторії Биркович, сертифікованому тренеру по роботі з дорослими Інформаційно-дослідного центру «Інтеграція і розвиток», фіналісту премії «Global teacher prize Ukraine», вчителю початкових класів УЗОШ І-ІІІ ст. №9, цікаво подати тему «Педагогіка партнерства. Школа і сім’я – точки дотику».

 Педагоги, які були учасниками майстер-класу, відзначили, що тема  актуальна. Освітяни мали можливість ознайомитися із новими формами і методами роботи, які  використовуватимуть   в подальшому на своїх уроках. Саме запропоновані практичні вправи сприяли розвитку партнерства стосунків між учителем, учнем та батьками.

      Надзвичайно цікавим був тренінг «Загублені крила», або відродження своїх бажань», проведений Мариною Лемак, психологом, гешталь-терапевтом, супервізором, старшим викладачем ЗІППО. Саме психологічні вправи  допомогли учасникам зрозуміти, що людині під силу змінити і самого себе, і своє оточення.

 Присутні щиро дякували п. Марині за цікавий тренінг, який пройшов легко й невимушено.

      Маріанна Колодій, соціолог, психолог, директор Центру  гендерної освіти при УжНУ, PhD, намагалася дати відповідь на питання, як боротися з проявами булінгу в колективі. Насамперед лектор розповіла присутнім педагогам про причини і шляхи виявлення булінгу та його запобігання. Психолог подала алгоритм дій булінгу в колективах дітей та дорослих. Висновок фахівця: не бути байдужим до всіх проявів насильства.

Освітяни міста подякували лектору за пізнавальну цікаву бесіду.

    Що ж таке сучасна демократична школа? Спробував пояснити  Андрій Вишняк, голова правління БФ Центру громадських ініціатив, тренер Всеукраїнської програми «Демократична школа», депутат обласної ради, вчитель історії та права Перечинської гімназії.

    Учасники тренінгу мали можливість висловити різні точки зору про демократичну школу. Плідна дискусія вдалася і тренер переконав присутніх, що у своїй роботі вони повинні використовувати лише демократичні методи.

«Тема дуже актуальна, обговорення дуже цікаві й емоційні», -- відзначила одна з учасниць.

  Обравши цікаву та змістовну форму проведення сесії  за темою « Цілі сталого розвитку ООН 2030: Світ та Україна», Анна Мелеганич, кандидат політичних наук, доцент кафедри міжнародних студій та суспільних комунікацій, директор Ресурсного центру зі сталого розвитку УжНУ, зуміла розповісти багато цікавого про глобальні цінності та цілі суспільства. Лектор довела учасникам, що кожна людина повинна мати ціль і впевнено йти до неї. На думку освітян, усі питання були важливими, актуальними і потребують подальшого вивчення.

   Про співіснування людини і природи детально ознайомила Ірина Щока, представник Європейського товариства дикої природи, фахівець з екоосвіти.

Під час бесіди педагоги подавали пропозиції щодо збереження природи. Пані Ірина запропонувала присутнім співпрацю. Учасники відвідали виставку.

     Під час конференції проходила  благодійна акція «Книжечки-розмальовки тішать дитинство». Більшість учасників зазначеного вище заходу долучилися до  збору розмальовок, олівців, фломастерів тощо. Усі книжечки-розмальовки   було передано  представникам міської дитячої лікарні Людмилі Маслюк та Валентині Попадинець, які щиро дякували присутнім за те, що вже другий рік поспіль   освітяни міста  підтримують   започатковану благодійну акцію, до якої минулого року долучилися не лише педагоги та керівники закладів освіти, але й учні при сприянні учнівського врядування.

У рамках серпневої конференції «Інноваційний  досвід на майбутнє» було проведено    панельну дискусію «Чи може бути школа приязною до всіх?». Захід пройшов у новому форматі, зокрема, модераторами однієї частини стали дорослі, іншої – підлітки, які допомогли побудувати діалог між експертами, вчителями, учнями і всіма присутніми, розповіли про своє бачення проблеми.

Модераторами дискусії виступили методист управління освіти Марія Симкович та голова учнівського врядування міста, учениця УЗОШ №6 Наталія Савко, які наголосили, що  започаткування такої форми роботи, як взаємодія, партнерство в освітньому просторі між батьками, дітьми, владою, вчителями, громадою, спільнотою дасть змогу учасникам бути задіяними у реформуванні освітнього процесу.

Запрошені представники влади, адміністратори, експерти та активісти учнівського врядування (Олександр Білак, заступник міського голови, Людмила Трачук -  заступник директора  УЗОШ №15, Христина Ярема - вчитель УЗОШ №20 – ліцею «Лідер», Галина Левко-Рубець -  вчитель інформатики с. Довге, громадський активіст, Маріанна Колодій -  психолог, директор Центру гендерної освіти при УжНу, Роман Дранчак, голова учнівського врядування УЗОШ №8, Назар Підгорний – член комітету міжнародних відносин учнівського врядування міста, учень УЗОШ №12, Вероніка Хланта, призер учнівських олімпіад, учениця УЗОШ №6) обговорювали важливі питання щодо створення дружнього середовища у школі.

Зокрема, Олександр Білак наголосив на важливості  створення можливостей для діалогу між молодими людьми, педагогами і органами влади та визначення основних напрямків взаємодії, що стануть ефективними інструментами для максимально комфортного навчально - виховного процесу для всіх їх учасників.  Також заступник міського голови представив проект міської ради «Громада, дружня до дітей та молоді», який підтримується в Україні UNICEF.

Разом із присутніми у залі також жваво обговорили питання булінгу в шкільному середовищі, участі підлітків у прийнятті рішень у межах школи та міста, ставлення до штрафів за цькування у школі та ін.

      

 

 

Вітаємо!

ЗВІТ ПРО ПІДСУМКИ РОБОТИ В 2017-2018 Н.Р. ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ГАЛУЗІ

Переглянути звіт

Інформація про проведення свята з нагоди початку навчального року у закладах загальної середньої освіти м.Ужгорода

 

з/п

ЗЗСО

Дата проведення

Час проведення

1

УС ЗОШ І ст. №1

01.09.2018

9.00

2

УС ЗОШ І ст. №2

03.09.2018

8.30

3

УСШ І-ІІІ ст.№3

01.09.2018

9.00

4

СЗОШ І-ІІІст. №4

01.09.2018

9.30

5

УСШ№5

01.09.2018

9.00

6

ЗОШ І-ІІІ ст.№ 6 ім. В.С. Гренджі-Донського

01.09.2018

10.00

7

ЗОШ І-ІІІ ст. №7

03.09.2018

8.30

8

ЗОШ І-ІІІ ст. №8

01.09.2018

9.00

9

ЗОШ І-ІІІ ст.№ 9

01.09.2018

10.00

10

ЗОШ І-ІІІ ст. № 10 з угорською мовою навчання ім.  Дойко Габора

03.09.2018

8.45

11

БПЛ «Інтелект»-ЗОШ І-ІІІ №11

03.09.2018

8.30

12

ЗОШ І-ІІІ ст. №12

01.09.2018

9.00

13

ЗОШ І-ІІ ст. № 13

03.09.2018

8.30

14

ЗОШ 1-ІІ ст.№14

03.09.2018

9.00

15

ЗОШ 1-ІІІ ст.№15

01.09.2018

9.00

16

ЗОШ І-ІІІ ст. №16

01.09.2018

9.00

17

НВК «Гармонія»

01.09.2018

10.00

18

ЗОШ 1-ІІІ ст.№19

01.09.2018

9.00

19

ЗОШ I-III ст. №20 – ліцей «Лідер»

01.09.2018

9.00

20

Лінгвісатична гімназія ім. Т. Г. Шевченка

01.09.2018

9.00

21

Класична гімназія

01.09.2018

9.00

22

НВК-  ЗОШ І ст. з угорською мовою навчання – угорськомовна  гімназія»

03.09.2018

8.45

23

НВК «Веселка»

01.09.2018

10.00

24

НВК «Первоцвіт»

01.09.2018

9.00

26

СНВК «Пролісок»

03.09.2018

9.00

27

НВК «Престиж»

01.09.2018

9.00

28

НВК «Ялинка»

01.09.2018

9.30

Комунальна установа «Інклюзивно – ресурсний центр №1» Ужгородської міської ради ( вул.8 Березня, 46 ) оголошує конкурс на заміщення вакантних посад:

-         вчителів – дефектологів ( з посадовим окладом- 4264,00 грн);

-         вчителів – логопедів ( з посадовим окладом- 4264,00 грн);

             Вимоги до кандидатів: особа, яка є громадянином України, має  вищу освіту ступеня не нижче магістра або освітньо-кваліфікаційного рівня спеціаліста за спеціальністю “Спеціальна освіта”, “Корекційна освіта”, “Дефектологія”, за спеціалізацією: логопед, сурдопедагог, олігофренопедагог, тифлопедагог. Володіє організаторськими здібностями, фізичний і психічний стан якої не перешкоджає виконанню професійних обов’язків.

Перелік документів, які необхідно подати для участі  в конкурсному відборі:

  1. 3аява ;
  2. Заповнений особовий листок з обліку кадрів (форми П-2);
  3. Автобіографія;
  4. Одна фотокартка розміром 4 см x 6 см;
  5.  Ксерокопія документа про повну вищу освіту;
  6. Ксерокопія атестаційного листа (при наявності);
  7. Ксерокопія посвідчень про курсову перепідготовку (при наявності);
  8. Ксерокопія паспорта громадянина України (с. 1,2 і 11);
  9. Ксерокопія трудової книжки;

10. Письмова згода на збір та обробку персональних даних

       Особи можуть подавати додаткову інформацію стосовно своєї освіти, досвіду роботи, професійного рівня (характеристики, рекомендації, наукові публікації тощо).

        Кандидати подають документи, особисто,  протягом 15 днів з дня опублікування  оголошення 13.08.2018 р. по 28.08.2018 р. директору КУ «ІРЦ №1» за адресою: м. Ужгород, вул.8 Березня, 46  у робочі дні з 9.30 до 13.00  години.

        Засідання конкурсної комісії відбудеться  в приміщенні тренінгової кімнати  КУ «ІРЦ №1» Ужгородської міської ради.

       За додатковою інформацією звертатися  в  КУ «ІРЦ №1» , телефон 6 20 75.

 

Проведення навчального модулю

      Адміністрація комунальної установи «Інклюзивно – ресурсний центр №1» Ужгородської міської ради інформує про проведення навчального модулю «Іпотерапія – що, де, коли» для батьків.

     Запрошено професора східно – каролінського університету (США) - Наталю Сіру, спеціаліст з дитячого розвитку. 

     Початок 22 липня о 11.00. Адреса : 8 березня, 46

Управління освіти Ужгородської міської ради оголошує конкурс на заміщення вакантної посади:

 

директора Ужгородської загальноосвітньої школи І-ІІ ст.  № 13з посадовим окладом- 4916,00 грн. (вул. Іштвана  Дендеші , 23)

             Вимоги до кандидатів: особа, яка є громадянином України, має  вищу освіту ступеня не нижче магістра (спеціаласта) та стаж педагогічної роботи не менше трьох років, а також організаторські здібності, фізичний і психічний стан якої не перешкоджає виконанню професійних обов’язків

Перелік документів, які необхідно подати для участі  в конкурсному відборі:

  1. Заповнений особовий листок з обліку кадрів
  2. Одна фотокартка розміром 4 см x 6 см
  3. Ксерокопія документа про повну вищу освіту
  4. Ксерокопія атестаційного листа (при наявності)
  5. Ксерокопія посвідчень про курсову перепідготовку (при наявності)
  6. Ксерокопія паспорта громадянина України (с. 1,2 і 11)
  7. Ксерокопія трудової книжки
  8. Мотиваційний лист
  9. Перспективний план розвитку закладу
  10. Письмова згода на збір та обробку персональних даних

Особи можуть подавати додаткову інформацію стосовно своєї освіти, досвіду роботи, професійного рівня (характеристики, рекомендації, наукові публікації тощо).

Кандидати подають документи, особисто, з дня опублікування  оголошення 09.07.2018р. по 30.07.2018р.) до відділу кадрів управління освіти за адресою: м. Ужгород, пл. Жупанатська, 3,  у робочі дні з 8.30 до 12.30  години.

Засідання конкурсної комісії відбудеться  в приміщенні малого залу Ужгородської міської ради відповідно до розпорядження міського голови.

За додатковою інформацією звертися  в  управління освіти Ужгородської міської ради (каб. № 7 ), тел. 33222 (відділ кадрів).

Колегія управління освіти

    22 червня 2018 р. на базі Ужгородської ЗОШ І-ІІІ ст. № 8 відбулося засідання розширеної колегії  управління освіти Ужгородської міської ради.

    На засіданні розглядалися  питання:

-         «Про дотримання типового положення про атестацію педагогічних працівників комісіями І та ІІ рівнів за період з 2013 до 2018 р.» (доповідала Данків І.З., завідувач методичного кабінету);

-          «Про осучаснення роботи закладів освіти з питання національно-патріотичного виховання» (доповідав Шмігельський Г.В., методист методичного кабінету);

-          «Про виконання рішень колегії» (доповідала Пуківська М.І., начальник управління освіти);

-         «Про затвердження редакцій статутів» (доповідала Пуківська М.І., начальник управління освіти);

-          «Про підсумки експерименту з  упровадження Нового державного стандарту загальної середньої освіти та завдання із впровадження Концепції Нової української школи» (доповідала Юрик О.М., методист методичного кабінету).  

   Під час розгляду  останнього питання присутні керівники закладів освіти та члени колегії  прослухали інформацію про хід та підсумки експерименту, що проходив в УЗОШ І-ІІІ ст. № 8 у 2017-2018 н.р., і взяли участь у  практичній частині,  де  ознайомилися з формами роботи в Новій українській школі: ранкове коло, робота у парах та  групах, дослідження у навчальних центрах,  вправи з  цеглинками LEGO.

ІІ етап конкурсу «Юний технік»

7 червня в УЗОШ І-ІІІ ст. №12 відбувся ІІ (практичний) етап конкурсу початкового технічного моделювання «Юний технік». Для ІІ етапу темою заходу була «Енерготехніка». У конкурсі взяли участь 12 школярів Ужгородської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №5 з поглибленим вивченням іноземних мов, Ужгородської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №7, Ужгородської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №9, Ужгородської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №10 ім. Дойко Габора, Ужгородської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 12, Ужгородської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 20 – ліцею «Лідер», Багатопрофільного ліцею «Інтелект» – загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 11, Навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І ступеня – дошкільний навчальний заклад» «Престиж».

За рішенням журі переможцями ІІ етапу стали:

І місце - Кохан Павло (учень 4 класу НВК «Престиж») та Дуб Даниїл (учень 8 класу УЗОШ І-ІІІ ст. №12);

ІІ місце – Дуб Юрій (учень 8 класу УЗОШ І-ІІІ ст. №12) та Михалко Андрій (учень 5 класу УЗОШ І-ІІІ ст. №12).

Всі учасники конкурсу отримали від Ужгородської міської ради  і спонсорів подарунки автори кращих робіт - грошові винагороди. Крім того, всіх учасників нагороджено грамотами управління освіти.