пл. Жупанатська, 3,
м. Ужгород,  88000
тел.: 61-30-90,  тел./факс: 61-63-60;
e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.



Посібники з інклюзії, ІПР

Готовність учителя початкових класів до роботи в умовах інклюзивної освіти

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з порушеннями інтелектуального розвитку

Особливості оцінювання учнів у інклюзивному класі

Індивідуальна програма розвитку

Шаблон для складання індивідуальної програми розвитку учня з особливими освітніми потребами.

Дорожня карта для організації інклюзивного навчання в ЗНЗ

Покрокова інструкція організації навчання учня з особливими освітніми потребами інклюзивного класу загальноосвітньої школи.

Інклюзивна освіта від А до Я: порадник для педагогів і батьків

Мета посібника – відповісти на основні запитання про впровадження ін- клюзивної освіти в навчальних закладах системи дошкільної та загальної середньої освіти, які найчастіше виникають у педагогів і батьків. Посібник створено у формі запитань і відповідей. 

Школа для кожного 

У цьому посібнику представлені матеріали з питань універсального дизайну, практичних та теоретичних аспектів інклюзивного навчання, висвітлено питання індивідуального підходу до навчання дітей з особливими потребами, надано практичні поради вчителям щодо роботи з дітьми з різними функціональними порушеннями.

Архітектурна доступність шкіл

У навчально-методичному посібнику викладено матеріали з теоретичних та практичних питань забезпечення архітектурної доступності навчальних закладів.

Асистент учителя в інклюзивному класі

Навчально-методичний посібник.

Стратегії викладання в інклюзивному навчальному закладі

Навчально-методичний посібник

Розробка та реалізація індивідуальної освітньої програми для дітей з обмеженими можливостями здоров'я в початковій школі

Автор - А.П.Драган

Путівник для батьків дітей з особливими потребами

Навчально-методичний посібник

Професійне співробітництво в інклюзивному навчальному закладі

Навчально-методичний посібник.

Автори - А.Колупаєва, Е.Данілавічютє, С.Литовченко.

Інклюзивна освіта. Підтримка розмаїття у класі

Практичний посібник грунтується на матеріалах досліджень інклюзивної проблематики та демонструє, яким чином наведені наукові висновки можна втілювати на рівні повсякденної практики для вдосконалення інклюзивного навчального процесу.

Автори - Тім Лорман, Джоан Деппелер, Девід Харві. 

Індивідуальне оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими потребами

Автор - Т.Сак

Індивідуальне навчання учнів в ЗНЗ

У книжці висвітлено порядок організації індивідуального навчання учнів у загальноосвітніх закладах.Подано нормативні документи, зразки наказів та іншої шкільної документації.

Автор - О.Ільїна

Індекс інклюзії: загальноосвітній навчальний заклад

Навчально-методичний посібник

Діти з особливими потребами в загальноосвітньому просторі: початкова ланка

Путівник для педагогів

Автори: А.Колупаєва, О.Таранченко

Диференційоване викладання в інклюзивному класі

Автори - О.М.Таранченко, Ю.М.Найда.

 Навчально-методичний посібник

Асистент педагога. Основні ролі та завдання.

Автор - Наталія Софій, директор МФ "Крок за кроком", м.Київ