пл. Жупанатська, 3, |
|
Посібники з інклюзії, ІПРГотовність учителя початкових класів до роботи в умовах інклюзивної освіти Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з порушеннями інтелектуального розвитку Особливості оцінювання учнів у інклюзивному класі Індивідуальна програма розвитку Шаблон для складання індивідуальної програми розвитку учня з особливими освітніми потребами. Дорожня карта для організації інклюзивного навчання в ЗНЗ Покрокова інструкція організації навчання учня з особливими освітніми потребами інклюзивного класу загальноосвітньої школи. Інклюзивна освіта від А до Я: порадник для педагогів і батьків Мета посібника – відповісти на основні запитання про впровадження ін- клюзивної освіти в навчальних закладах системи дошкільної та загальної середньої освіти, які найчастіше виникають у педагогів і батьків. Посібник створено у формі запитань і відповідей. У цьому посібнику представлені матеріали з питань універсального дизайну, практичних та теоретичних аспектів інклюзивного навчання, висвітлено питання індивідуального підходу до навчання дітей з особливими потребами, надано практичні поради вчителям щодо роботи з дітьми з різними функціональними порушеннями. У навчально-методичному посібнику викладено матеріали з теоретичних та практичних питань забезпечення архітектурної доступності навчальних закладів. Асистент учителя в інклюзивному класі Навчально-методичний посібник. Стратегії викладання в інклюзивному навчальному закладі Навчально-методичний посібник Автор - А.П.Драган Путівник для батьків дітей з особливими потребами Навчально-методичний посібник Професійне співробітництво в інклюзивному навчальному закладі Навчально-методичний посібник. Автори - А.Колупаєва, Е.Данілавічютє, С.Литовченко. Інклюзивна освіта. Підтримка розмаїття у класі Практичний посібник грунтується на матеріалах досліджень інклюзивної проблематики та демонструє, яким чином наведені наукові висновки можна втілювати на рівні повсякденної практики для вдосконалення інклюзивного навчального процесу. Автори - Тім Лорман, Джоан Деппелер, Девід Харві. Індивідуальне оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими потребами Автор - Т.Сак Індивідуальне навчання учнів в ЗНЗ У книжці висвітлено порядок організації індивідуального навчання учнів у загальноосвітніх закладах.Подано нормативні документи, зразки наказів та іншої шкільної документації. Автор - О.Ільїна Індекс інклюзії: загальноосвітній навчальний заклад Навчально-методичний посібник Діти з особливими потребами в загальноосвітньому просторі: початкова ланка Путівник для педагогів Автори: А.Колупаєва, О.Таранченко Диференційоване викладання в інклюзивному класі Автори - О.М.Таранченко, Ю.М.Найда. Навчально-методичний посібник Асистент педагога. Основні ролі та завдання. Автор - Наталія Софій, директор МФ "Крок за кроком", м.Київ
|