пл. Жупанатська, 3,
м. Ужгород,  88000
тел./факс: 61-63-60;
e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.



Новини управління освіти Ужгородської міської ради

Оголошення про проведення конкурсів на посади вчителя-дефектолога (сурдопедагога, тифлопедагога), вчителя-реабілітолога, вчителя-логопеда комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр № 1» Ужгородської міської ради

Комунальна установа «Інклюзивно-ресурсний центр № 1» Ужгородської міської ради оголошує конкурс на заміщення вакантних посад:
-    вчителя-дефектолога (сурдопедагога, тифлопедагога) з посадовим окладом 6 461,00 грн.;
-    вчителя-реабілітолога з посадовим окладом 6 461,00 грн.;
-    вчителя-логопеда з посадовим окладом 6 461,00 грн.

Вимоги до кандидатів: особа, яка є громадянином України, має вищу освіту ступеня не нижче магістра або освітньо-кваліфікаційного рівня спеціаліста за спеціальністю «Спеціальна освіта», «Корекційна освіта», «Дефектологія», «Логопедія», «Фізичне виховання», за спеціалізацією: сурдопедагог, тифлопедагог, вчитель-реабілітолог, вчитель-логопед. Володіє організаторськими здібностями, фізичний і психічний стан якої не перешкоджає виконанню професійних обов’язків.
Перелік документів, які необхідно подати для участі у конкурсному відборі:
1.    3аява;
2.    Заповнений особовий листок з обліку кадрів (форми П-2);
3.    Автобіографія або резюме;
4.    Одна фотокартка розміром 4 см x 6 см;
5.    Ксерокопія документа про повну вищу освіту;
6.    Документ, що підтверджує вільне володіння державною мовою;
7.    Ксерокопія атестаційного листа (при наявності);
8.    Ксерокопія посвідчень про курсову перепідготовку (при наявності);
9.    Ксерокопія паспорта громадянина України (с. 1, 2 і 11);
10.    Ксерокопія трудової книжки;
11.    Письмова згода на збір та обробку персональних даних.
Особи можуть подавати додаткову інформацію стосовно своєї освіти, досвіду роботи, професійного рівня (характеристики, рекомендації, наукові публікації тощо).
Кандидати подають документи особисто протягом 30 днів з дня опублікування оголошення 20.07.2021 р. по 20.08.2021 р. директору КУ «ІРЦ № 1» за адресою: м. Ужгород, вул. 8 Березня, 46, у робочі дні з 09:30 до 18:00 години.
Про місце та дату проведення засідання конкурсної комісії учасників буде повідомлено додатково.
За додатковою інформацією звертатися в КУ «ІРЦ № 1», телефон (0312) 66-20-75 або 0660892088.

Орієнтовний перелік питань для проведення кваліфікаційного іспиту на посаду педагогічного працівника КУ «ІРЦ № 1»
1.    Міжнародні документи у сфері інклюзивної освіти.
2.    Право дітей з особливими освітніми потребами (далі - ООП) на освіту в Законах України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про дошкільну освіту».
3.    Порядок організації інклюзивного навчання: у загальноосвітніх навчальних закладах, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 15.08.2011 № 872 (зі змінами).
4.    Положення про інклюзивно-ресурсний центр, затверджене постановою Кабінету Міністрів України від 12 липня 2017 р. № 545 (зі змінами).
5.    Положення про ресурсний центр підтримки інклюзивної освіти, затверджене постановою Кабінету Міністрів України від 22.08.2018 № 617.
6.    Сутність та класифікація порушень психофізичного розвитку. Причини порушень психофізичного розвитку.
7.    Особливості розвитку, навчання та виховання дітей з інтелектуальними порушеннями (легкого, помірного, тяжкого ступенів).
8.    Особливості розвитку, навчання та виховання дітей із затримкою психічного розвитку.
9.    Особливості розвитку, навчання та виховання дітей з порушеннями опорно - рухового апарату.
10.    Особливості розвитку, навчання та виховання дітей з порушеннями слуху (глухих дітей та дітей зі зниженим слухом).
11.    Особливості розвитку, навчання та виховання дітей з порушеннями зору (сліпих дітей та дітей зі зниженим зором).
12.    Особливості розвитку, навчання та виховання дітей з порушеннями мовлення (в т.ч. з дислексією).
13.    Особливості розвитку, навчання та виховання дітей з аутизмом.
14.    Психолого-педагогічний супровід дітей зі складними порушеннями розвитку.
15.    Загальна характеристика сучасної системи надання послуг для дітей з особливими освітніми потребами.