пл. Жупанатська, 3,
м. Ужгород,  88000
тел.: 61-30-90,  тел./факс: 61-63-60;
e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.



Новини управління освіти Ужгородської міської ради

Відбулося засідання Школи професійного зростання педагогічних працівників ЗДО міста Ужгорода

        6 грудня 2018 року в НВК «Престиж» відбулося засідання Школи професійного зростання педагогічних працівників ЗДО міста Ужгорода на тему «Інноваційні технології формування логіко-математичної компетентності в дітей дошкільного віку», яке відбулося у формі педагогічного практикуму. Розпочала зустріч методист методичного кабінету управління освіти Ужгородської міської ради Юрик О.М., яка ознайомила учасників з метою та завданнями засідання.

           До роботи залучили практичного психолога НВК «Престиж» Горленко А.В., яка дала практичні поради як розвинути позитивне мислення та навчитися радіти життю, всупереч усьому. Як в будь-якій негативній ситуації знайти позитив, навела декілька цікавих прикладів.

            Далі до роботи приєднався музичний керівник НВК «Престиж» Острова Т.О., яка ознайомила присутніх з різними методиками педагогів-композиторів Далькроза, Шафера, Орфа, за допомогою яких можна розвинути відчуття ритму, сприйняття середовища через звуки різних музичних інструментів. Учасники під музичний супровід виконували різні ритмічні рухи, що неабияк усім підняло настрій. Також Острова Т.О. ознайомила педагогів з таким напрямком як казкоткрапія, занурення в казку через світ музики. Присутнім надзвичайно сподобалось виконувати музичне завдання, яке підготувала Острова Т.О. — розіграти казку за допомогою музичних інструментів. Учасникам роздали різні музичні інструменти, кожен з яких уособлював певного казкового героя (принц, принцеса, дракон), які видавали відповідні звуки, таким чином учасники створили цікавий музичний твір-казку і отримали чимало позитивних емоцій.

      Отож, учасники з прекрасними настроєм і позитивно налаштовані продовжили роботу в декількох локаціях.

        Вихователь дошкільних груп НВК «Престиж» Хома Л.І. розповіла про логічні блоки З. Дьенеша, історію іх створення, з чого вони  складаються, про переваги цієї методики. Використання блоків допомагає дітям знайомитись з формою, кольором і розміром об’єктів, з математичним уявленням, початковими знаннями з інформатики. Хома Л.І. дала учасникам декілька практичних завдань для молодшої, середньої і старшої груп, під час виконання яких були використані різні методи (накладання, підбери ключ до замка, придумай код). Також, використовуючи логічні блоки З. Дьенеша, зіграли в гру «Магазин», яку дуже люблять діти.

     Вихователь дошкільних груп НВК «Престиж» Дудла А.В. розповіла присутнім ще про один метод розвитку логічно-математичного мислення у процесі роботи з дітьми, про безмежний світ гри з LEGO. Вона звернула увагу на історію створення конструктора, на назви основних деталей LEGO DUPLO, який найбільше підходить для дітей молодшої групи. Учасники зіграли в гру «Таємний мішечок», яка допомагає розпізнавати форму деталей на дотик. Також присутні виконали вправу «Розклади за кольором» для середньої групи та вправу «Числовий ряд», за допомогою якої дітки вчаться співвідносити кількість предметів з певною цифрою.

      Мигалина Т.О. та Анісімова Д.В., вихователі дошкільних груп НВК «Престиж» представили методику «Кольорові палички Дж. Кюізенера». Палички для лічби є багатофункціональним посібником, який дозволяє дитині формувати поняття числової послідовності, сприяє розвитку фантазії, пізнавальної активності, уяви і дрібної моторики. Учасники виконали практичні завдання за допомогою кольорових паличок Дж.Кюізенера.

       В іншій локації вихователь дошкільних груп НВК «Престиж» Савченко М.Ю. представила методику роботи з математичним планшетом — геобордом, багатофункціональною геометричною дошкою для конструювання плоских зображень з ліній і фігур. Таким чином, дитина засвоює такі непрості геометричні поняття як форма, розмір, симетрія. Гра на геоборді розвиває когнітивні здібності дитини — просторове й асоціативне мислення, увагу та пам’ять. Присутні отримали практичні завдання і дуже творчо підійшли до іх виконання.

     Засідання було надзвичайно насиченим цікавою інформацією про різні форми і методи розвитку логічно-математичного мислення у дошкільнят, практичними вправами, під час виконання яких, учасники на практиці побачили як використовувати ті чи інші засоби. Присутні отримали корисний досвід, який використають у своїй роботі.