пл. Жупанатська, 3,
м. Ужгород,  88000
тел.: 61-30-90,  тел./факс: 3-32-22;
e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.



ОБЛАСНИЙ НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНИЙ СЕМІНАР

27 жовтня 2014 року на базі Ужгородської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №10 з угорською мовою навчання імені Дойко Габора був проведений обласний семінар методистів районних (міських) відділів (управлінь) освіти, які відповідають за діяльність психологічної служби на тему: «Методичне забезпечення психологічного супроводу особистісного та професійного самовизначення».

Начальник управління освіти Ужгородської міської ради Бабунич О. Ю.  ознайомила учасників семінару з організацією професійної орієнтації учнівської молоді в закладах освіти міста Ужгорода. На заході виступила завідувач центру практичної психології, соціальної роботи та корекційної освіти ЗІППО Шевчук В. В. з доповіддю «Психологічне забезпечення процесу особистісного та професійного самовизначення». Керівник методичного об’єднання практичних психологів Гамршмід Н. П. підготувала виступ про діяльність методичного об’єднання практичних психологів системи освіти міста. Досвід роботи психологічної служби дошкільних навчальних закладів у виступі «Сходинки до професійної орієнтації» представили практичні психологи Гірей Т. Й. (ДНЗ № 19) та Молнар Л. В. (ДНЗ № 39). Практичні психологи Севастьянова В. К. (УСШ № 3) та Гейдер К. К. (УЗОШ № 10) презентували систему роботи психологів загальноосвітніх навчальних закладів міста Ужгорода щодо психологічного супроводу особистісного та професійного самовизначення школярів. Завідувач ЦППСР управління освіти Ужгородської міської ради  Томей А. М. разом із практичними психологами Гамршмід Н. П. (УСШ № 5), Піньо Н. Я. (БПЛ «Інтелект») та Корпош О. В. (УЗОШ № 20 – ліцей «Лідер») провели з учасниками семінару тренінгові заняття «Мій життєвий план. Перспектива успіху», яке було розроблено міським центром практичної психології для учнів старших класів в рамках психологічного супроводу особистісного та професійного самовизначення, з метою формування у старшокласників мислення успішної особистості, мотивації на успіх, нівелювання негативних стереотипів, як-то: «нереалізована мрія», «випадкове рішення» тощо.

 

 

Додати коментар


Захисний код
Оновити