пл. Жупанатська, 3,
м. Ужгород,  88000
тел.: 61-30-90,  тел./факс: 3-32-22;
e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.



Скарбничка педагога

Характеристика для ІПР

ХАРАКТЕРИСТИКА пишеться на бланку школи ( реквізити школи)

 

ХАРАКТЕРИСТИКА

Учня \ учениці ___________ класу ( індивідуальної чи колективної форми навчання)

_______________________________________________________

 

ПІП   (учня \ учениці) ______________ (навчався \ навчалася) в _______ класі за програмою (загальноосвітньої школи / інтенсивної педагогічної корекції (ЗПР) / спеціальної школи для дітей з розумовою відсталістю) \ ( відповідно до витягу з протоколу ОПМПК ) на (колективній / індивідуальній формі).

 

За період навчання проявив себе добрим, вихованим учнем, хоча наприкінці навчального року були прояви впертості. Хлопчик досить повільний, постійно потребував заохочення, дуже любить розфарбовувати малюнки фарбами, олівцями також малює, але малюнки намальовані олівцями йому не подобаються, бо вони не охайні   (важко дитині дотримуватися меж малюнка).

Тижневе навантаження відповідно до навчального плану – 10 годин: навчання грамоти – 6 год., математика - 3год., Я і Україна - 1 год.

Навчальний матеріал з даних предметів засвоїв на достатньому та середньому рівні.

Навчання грамоти ( читання): Зміст тексту після читання вчителем розуміє, може переказувати. На запитання відповідає і словами,  і простими реченнями. Дуже любить слухати казки, вірші. Знає всі букви алфавіту. Розрізняє і друковані, і рукописні літери. Андрій самостійно читає складами, може переказати  короткий прочитаний  самостійно текст. Декламування віршів дається дуже важко, не дотримується інтонації. Словниковий запас у порівнянні з початком навчального року поширився. Дитина може вільно описувати картинки, складати сюжетну розповідь за серіями картинок. Наприкінці навчального року прочитав 18 слів за хвилину незнайомого тексту, стисло переказав прочитане.

Навчання грамоти ( письмо): Письмо дитині дається дуже важко, адже у нього порушений розвиток дрібної моторики. Важко писати у вузькому рядочку. Знає всі рукописні літери, іноді може сплутати літери, які подібні за написанням при письмі під диктовку.  Потребує контролю з боку вчителі при списуванні з друкованого тексту. Слова і речення  легко пише за трафаретом. Важко дається письмо під диктовку слів та речень.

Математика : Знає і пише під диктовку всі цифри, знає послідовність натуральних чисел в межах 20. Співставляє число і цифру. Списує з підручника приклади правильно. Самостійно може розв’язати приклади лише за допомогою рахівниці, лінійки або пальчиків. Знає значення дії «додати» та «відняти», «збільшити» та «зменшити». Знає назви геометричних фігур, вміє користуватися лінійкою при кресленні відрізків. Розв’язує прості задачі лише за допомогою детального аналізу та з допомогою вчителя, хоча знає ключові слова. Важко дається запис короткої умови до задачі. Частково знає склад числа.

Я і Україна. Знає назву держави, краю, міста, вулиці, державні символи, правила поведінки в школі, обов’язки школяра, правила поведінки за столом хоча не завжди їх дотримується; знає своє родинне дерево, професії батьків, бабусі, може називати живу і неживу природу; властивості повітря, стани води називає лише за допомогою підказок .

 

 

 

            Вчитель (початкового навчання

              \ індивідуальної форми навчання):   _________           ______________________  

                                                       ( підпис)                    ( прізвище, ім’я, по батькові)          

 

М.П.

 

 

              Директор  :      ___________                       _________________________  

                                        ( підпис)                                                        ( прізвище, ім’я, по батькові)