Результати психологічного вивчення

 

пл. Жупанатська, 3,
м. Ужгород,  88000
тел.: 61-30-90,  тел./факс: 3-32-22;
e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.



На допомогу психологу

Результати психологічного вивчення

для заповнення карти стану здоров’я дитини

  • адекватність поведінки ( адекватно поводить себе у різних ситуаціях; спостерігаються прояви агресії),
  • особливості контакту ( легко встановлюється контакт; поступово іде на контакт; потребує постійно заохочень, особистісний контакт змістовний, встановлюється невимушено,потребує заохочень),
  • наявність інтересу до співпраці з дорослим ( наявний інтерес співпраці з дорослими, не проявляє інтересу до співпраці з дорослими),
  • характеристика предметно-практичних дій,
  • працездатность ( висока працездатність, низький рівень працездатності),
  • здатність зосереджуватися ( вміє зосереджуватися на предметах ; потребує повторення інструкції для виконання завдання),
  • вміння аналізувати предмети,
  • виділення суттєвих ознак, 
  • вміння встановлювати схоже і відмінне,
  • вміння узагальнювати, класифікувати предмети ( вживання узагальнюючих слів),
  • здатність переносити вміння в нові пізнавальні ситуації,
  • міра самостійності,
  • характер необхідної допомоги ( потребує допомоги дорослого),
  • научуваність,
  • здатність міркувати,
  • вміння встановлювати причиново - наслідкові зв’язки, робити умовиводи,
  • стан емоційно-вольової сфери,
  • особливості формування особистості
  • інтерес ( епізодичний, поверховий, не стимулюючий діяльність; виразний, стійкий, стимулюючий діяльність)
  • спосіб виконання ( нерішучі, стимульовані, адекватні практичні дії, яким передують розумові;  Нерішучі, стимульовані адекватні практичні дії )