Наказ управління освіти Ужгородської міської ради 25.06.2013 р. Про підготовку до нового 2013-2014 н.р..

 

пл. Жупанатська, 3,
м. Ужгород,  88000
тел.: 61-30-90,  тел./факс: 3-32-22;
e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.



Готуємося до…

Наказ управління освіти Ужгородської міської ради 25.06.2013 р. Про підготовку до нового 2013-2014 н.р..

УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ УЖГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

 

Н А К А З

 

від 25 червня 2013 року                         м. Ужгород                                         № 244

 

Про  підготовку  до  нового

2013/2014  навчального  року

 

 

З метою забезпечення належної підготовки та організованого початку нового 2013/2014навчального року у навчальних закладах міста, на виконання наказів департаменту освіти і науки, молоді та спорту обласної державної адміністрації 18.03.2013 № 188 щодо вивчення готовності загальноосвітніх навчальних закладів до впровадження нового Державного стандарту  початкової,  базової  та  повної  загальної  середньої  освіти в  2-х та 5-х класах, 29.05.2013 № 460 «Про підготовку до нового 2013/2014 навчального року»

 

НАКАЗУЮ:

 1. Створити  моніторингову  групу  у  складі:

Бабунич О.Ю. – начальник управління освіти

Пуківська М.І. – заст.начальника управління освіти

Даньків І.З. – зав.методичним кабінетом управління освіти

Попович Л.П. – методист методичного кабінету

Романчак О.О. – методист методичного кабінету

Поліщук В.П. – директор CЗОШ № 15

Мигалина Л.І. – директор ЗОШ № 8

Кіштулинець Б.М. – директор ЗОШ № 6

Гриценко Н.І. – директор НВК «Престиж»

2. Забезпечити участь делегації освітян міста Ужгорода у розширеному засіданні колегії департаменту освіти і науки, молоді та спорту облдержадміністрації 22 серпня 2013 року.

3. Засідання міських методичних об’єднань провести з 22 по 30 серпня 2013 року згідно з графіком  (Додаток 1).

4. Розширене засідання колегії управління освіти  провести 29 серпня 2013 року. В рамках роботи колегії  провести  круглі столи з обміну досвідом згідно обраної тематики у межах загальної теми «Створення інноваційного середовища у закладах освіти міста Ужгорода.

5. У ході роботи серпневої колегії  та методичних об’єднань педагогічних працівників обговорити стан упровадження нового Державного стандарту початкової, базової та повної загальної середньої освіти в 2-х та 5-х класах, затвердженого  постановою  Кабінету Міністрів України від  23 листопада 2011 року № 1392. Ужити заходи щодо впровадження у практику роботи навчальних закладів педагогічних інновацій, у тому числі напрацьованих під час проведення Всеукраїнської акції „Нові стандарти – нова школа”.

6. Міський огляд-конкурс  стану підготовки закладів освіти до нового навчального року провести з 13 по 15 серпня 2013 року згідно з графіком (Додаток 2).

7. До 23 серпня 2013pоку завершити комплектування дошкільних та  загальноосвітніх  навчальних  закладів педагогічними  працівниками.

8. Проаналізувати  стан  охоплення  дітей  дошкільною  освітою та вжити невідкладні заходи щодо стовідсоткового охоплення  дітей п'ятирічного віку різними формами дошкільної освіти.

9. Забезпечити неухильне виконання постанови Кабінету Міністрів України від 12.04.2000 № 646 «Про затвердження інструкції з обліку дітей і підлітків шкільного віку»; вжити  заходи  щодо  повного охоплення дітей  і  підлітків  шкільного віку різними формами навчання.

10. Ужити заходи для переходу загальноосвітніх навчальних закладів на однозмінний режим роботи.

11. Забезпечити виконання листаМіністерства освіти і науки України 20.05.2013 № 1/9-349 „Про навчальні плани загальноосвітніх навчальних закладів та структуру 2013/2014 навчального року”.

12. До кінця 2013 року забезпечити відповідно до законодавства проведення заходів щодо отримання навчальними закладами державних активі на землю.

13. Керівникам навчальних закладів:

13.1. Провести упродовж червня – серпня 2013 року у дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладах щорічне звітування керівників про виконану за рік роботу на загальних зборах трудових колективів, батьківських комітетів та піклувальних рад навчальних закладів, у тому числі про витрачання коштів, що надійшли на рахунки фондів сприяння розвитку навчальних закладів, з обов'язковим оприлюдненням фінансових звітів на відповідних веб-сайтах.

13.2. У ході проведення педагогічних рад у навчальних закладах  обговорити поточний стан початкової освіти та  готовність до переходу з 1 вересня 2013 року на новий Державний стандарт базової загальної освіти.  Вжити заходи щодо впровадження у практику роботи навчальних закладів педагогічних інновацій, у тому числі напрацьованих під час проведення Всеукраїнської акції „Нові стандарти – нова школа”, отриманих під час інтерактивних круглих столів з обміну досвідом  досягнень та під час розширеного засідання колегії управління освіти Ужгородської міської ради.

13.3. До 28 серпня 2013 року забезпечити 100 % проходження медичного огляду працівниками дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладів.

13.4.   До  30  серпня  2013 року провести набір учнів до 1-х і 10-х класів загальноосвітніх навчальних закладів. Забезпечити раціональне комплектування інших класів  навчальних  закладів.

13.5. До 1 вересня 2013 року вжити заходи щодо забезпечення рівного доступу до якісної освіти осіб,  які  потребують  корекції  фізичного  розвитку.

13.6.   Забезпечити урочисте проведення Дня знань 1 вересня 2013 року.

13.7. Продовжити роботу щодо подальшого 100% оволодіння  педагогічними  працівниками  дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладів інформаційно-комунікаційними  технологіями.

13.8. До 2 вересня 2013 року підготувати тарифікаційні матеріали для затвердження в управлінні освіти тарифікаційною комісією (Додаток 3).

13.9. 2 вересня 2013 року до 930 надати управлінню освіти Ужгородської міської ради оперативну інформацію щодо організованого початку 2013-2014 навчального року.

13.10. До 3 вересня 2013 року подати соціальний паспорт закладу з додатками встановленого зразка.

13.11. До 5 вересня 2013 року подати звіт форми ЗНЗ-1 за окремим графіком.

13.12. До 10 вересня 2013 року подати   для погодження плани роботи закладів на 2013-2014 навчальний рік.

14.  Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

 

 

 

 

Начальник управління освіти                                          О.Бабунич

 

 

 

Пуківська М.

3-32-22


 

Додаток 1

До наказу управління освіти

№ 244 від 25.06.2013 р.

 

ГРАФІК

проведення міських методичних об’єднань

у серпні 2013 року

№ з/п

Назва заходу

Термін виконання

Відповідальний працівник

Місце проведения

1.              

Засідання м/о вчителів музичного мистецтва

22.08.2013

9.00

Пріц О.М.

Вовк І. М.

УСЗШ №2

2.              

Засідання м/о вчителів художньої культури

22.08.2013

10.20

Пріц О.М.

Шек К. В.

УСЗШ №2

3.                

Засідання м/о вчителів образотворчого мистецтва

22.08.2013

11.00

Пріц О.М.

Добей Г. М.

УСЗШ №2

4.              

Засідання м/о вчителів хореографії

22.08.2013

12.00

Пріц О.М.

Федьо Л В.

УСЗШ №2

5.              

Засідання м/о шкільних бібліотекарів

 

Ігнацевич Г.В.

Тимко М.І.

СЗОШ №4

6.                    

Засідання м/о вчителів 1,2,3,4 класів

23.08.2013

10.00

Попович Л.П.

Пильник Л.П.

Зубанич Н.Ю.

Мельниченко Н.Б.

Рогач О.Й.

СЗОШ №5

7.              

Засідання м/о вчителів обслуговуючої праці

26.08.2013

11.00

Меленевич І.М.

Дегтярьова О.В.

УСЗШ №2

8.              

Засідання м/о вчителів етики

26.08.2013

12.00

Меленевич І.М.

Сорока С.Ю.

СЗОШ №4

9.              

Засідання м/о вчителів математики

26.08.2013

9.00

Лешко О.В.

Шварц О. Г.

ЗОШ №8

10.           

Засідання м/о вчителів географії

26.08.2013

9.00

Меленевич. І.М.

Давиденко Н. М.

ЗОШ №8

11.           

Засідання м/о вчителів інформатики

26.08.2013

12.00

Лешко О.В.

Левандович В. І.

НВК «Економічний ліцей»

12.           

Засідання м/о вчителів української мови і літератури

26.08.2013

9.00

Даньків І.З.

Вишневська М. М.

ЗОШ №10

13.           

Засідання м/о вчителів  німецької мови

26.08.2013

9.00

Пріц О.М.

Бурч Н. А.

Лінгвістична гімназія

14.           

Засідання м/о вчителів англійської мови               

26.08.2013

11.00

Пріц О.М.

Гецянин Г. О

Лінгвістична гімназія

15.           

Засідання м/о вчителів французької мови

27.08.2013

9.00

Пріц О.М.

Копча А. М.

СЗОШ №5

16.           

Засідання м/о вчителів угорської мови і літератури

27.08.2013

11.00

Пріц О.М.

Кеві М.Ф.

Угорськомовна гімназія

17.           

Засідання м/о вчителів  російської мови і літератури

27.08.2013

13.00

Пріц О.М.

Шахайда Т. М.

СЗОШ №3

18.           

Засідання м/о вчителів фізики

27.08.2013

9.00

Лешко О.В.

Гедеон Л.П.

ЗОШ №19

19.           

Засідання м/о вчителів світової літератури

27.08.2013

9.00

Даньків І.З.

Пономарьова В. Г.

ЗОШ №15

20.           

Засідання м/о вчителів біології

27.08.2013

9.00

Даньків І.З.

Мигалина Л. І.

Гімназія

21.           

Засідання м/о вчителів хімії

27.08.2013

11.00

Даньків І.З.

Кушнір Г. В.

Гімназія

22.           

Засідання м/о вчителів історії та правознавства

27.08.2013

9.00

Меленевич І.М.

Майор Л. П.

Гімназія

23.           

Засідання м/о вчителів фізичної культури

27.08.2013

11.00

Меленевич І.М.

Білик Л. В.

Гімназія

24.           

Засідання м/о вчителів технічної праці

27.08.2013

12.00

Меленевич І.М.

П´ятківський І.Я.

Гімназія

25.           

Засідання м/о викладачів предмету «Захист Вітчизни»

27.08.2013

9.00

Меленевич І.М.

Жентичка Ю. Ю.

Гімназія

26.           

Засідання м/о вчителів основ здоров’я,  МСП

27.08.2013

13.00

Даньків І.З.

Джуган Н.В.

ЗОШ №8

27.           

Засідання м/о вчителів індивідуальної форми навчання

28.08.2013

14.00

Кремінська І.М.

БПЛ «Лідер»

28.           

Засідання м/о практичних психологів 

30.08.2013

10.00

Томей А.М.

НВК «Економічний ліцей»

29.           

Засідання м/о вчителів-дефектологів

30.08.2013

9.00

Куцегуб Л.І.

БПЛ «Лідер»

30.           

Засідання м/о класних керівників

30.08.2013

12.00

Шевчук В.В.,

Касинець Н.Й.

Гімназія

31.           

Засідання м/о педагогів- організаторів

30.08.2013

11.00

Шевчук В.В.,

Баньоі І.К.

Гімназія