пл. Жупанатська, 3,
м. Ужгород,  88000
тел.: 61-30-90,  тел./факс: 3-32-22;
e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.



Новини управління освіти Ужгородської міської ради

Засідання вчителів образотворчого мистецтва освітніх закладів міста Ужгорода

         22 листопада 2018 року на базі СНВК «Пролісок» відбулося засідання вчителів образотворчого мистецтва на тему «Впровадження  педагогіки партнерствачерез використання інтерактивних методів та форм навчання  на  уроках образотворчого мистецтва». Засідання відбулося у формі мастер-класу, на якому вчитель СНВК «Пролісок» Рибалко О.А. ознайомла учасників з презентацією, в якій, зокрема, сказала про основне завдання Нової школи в сучасних умовах. А це різнобічний розвиток, виховання і соціалізація особистості, яка усвідомлює себе громадянином України, здатна до життя в суспільстві та цивілізованої взаємодії з природою, готова до свідомого життєвого вибору, самореалізації та громадянської активності. І місія Нової школи — допомогти розкрити, розвинути здібності, таланти і можливості кожної дитини на основі партнерства між учителем, учнем і батьками. Педагогіка партнерства — це коли учень  добровільний і зацікавлений соратник, рівноправний учасник освітнього процесу, відповідальний за його результати.

        Рибалко О.А. разом з учасниками розглянула питання активного використання в процесі навчання інтерактивних методів. Адже саме специфіка викладання образотворчого мистецтва в сучасних умовах потребує від учителя поряд з класичними методами навчання  широкого використання  нетрадиційних, новітніх інтерактивних методів і прийомів. З раннього дитинства маленькій людині необхідні яскраві позитивні враження, дивовижні відкриття, активне радісне життя. Саме тому такі можливості необхідно створювати на уроках образотворчого мистецтва. Суть інтерактивного навчання полягає у співнавчанні, де учень і учитель є рівноправними учасниками навчального процесу. Рибалко О.А. також ознайомила присутніх з різними видами інтерактивного навчання на уроках образотворчого мистецтва і провела майстер-клас під назвою «Осінь-чарівниця». Учасники об’єдналися у декілька груп, кожна з яких виконувала відповідне практичне завдання. При цьому учасники використовували різні техніки (живопис, графіка) і матеріали (акварель, фломастери, воскові олівці). Результати творчої роботи були оформлені у вигляді загальної декоративної композиції.

         Підсумовуючи, учасники дійшли висновку, що необхідно якнайактивніше  використовувати інтерактивні методи і прийоми роботи у процесі навчання.