пл. Жупанатська, 3,
м. Ужгород,  88000
тел.: 61-30-90,  тел./факс: 3-32-22;
e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.



Новини управління освіти Ужгородської міської ради

Засідання мобільної групи класних керівників закладів освіти міста Ужгорода

      22 листопада 2018 року на базі УСЗОШ І-ІІІ №2 відбулося засідання мобільної групи класних керівників шкіл міста Ужгорода на тему «Управління конфліктами. Вирішення конфліктів мирним шляхом. Як вирішувати конфлікти з допомогою медіації. Базові навички медіації».

      Розпочала засідання методист методичного кабінету управління освіти Ужгородської міської ради Симкович Марія, яка наголосила на важливості проблеми протидії булінгу. Одним із важливих заходів боротьби з цим негативним явищем є запровадження практики вирішення конфліктів мирним шляхом, набуття базових навичок шкільної медіації. Медіація (посередництво) — це спосіб вирішення конфліктів за допомогою третьої, незалежної та незацікавленої сторони (медіатора). Як це зробити на практиці? У закладі освіти це може бути наявність дорослого медіатора, до якого скеровують учасників конфлікту. Іншим прикладом може слугувати створення шкільної служби порозуміння (ШСП), а це  наявність мінімум одного дорослого медіатора, який виступає координатором служби та залучає до врегулювання конфліктів медіаторів-ровесників — учнів, які пройшли спеціальне навчання медіації.

         Симкович Марія також зазначила, що є необхідність, щоб такі ШСП діяли на базі всіх закладів освіти, адже діти вчаться самостійно брати на себе відповідальність, поважати інших, дружити. Необхідно інформувати освітні заклади про можливість створення таких служб, які б активно використовували метод медіації, що в подальшому дало б можливість зменшити кількість конфліктів.

      В Ужгороді така шкільна служба порозуміння працює на базі УЗОШ І-ІІІ ст. №20 – ліцею «Лідер». Оксана Корпош, практичний психолог цього закладу пройшла відповідне навчання і навчає учнів медіації. Вона детальніше ознайомила присутніх з поняттям медіація, з основними прийомами і функціями цього методу.  Дала тренінгові завдання учасникам, які були поділені на команди, кожна з яких повинна була вирішити ту чи іншу конфліктну ситуацію таким чином, щоб обидві сторони конфлікту залишилися задоволені.  У подальшому учасники зможуть використовувати такі практичні вправи у своїй роботі з учнями, навчати їх мирно розв’язувати конфлікти.