пл. Жупанатська, 3,
м. Ужгород,  88000
тел.: 61-30-90,  тел./факс: 3-32-22;
e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.



Новини управління освіти Ужгородської міської ради

Методичне об`єднання вчителів-дефектологів

 

      30 жовтня 2018 року в УЗОШ І-ІІІ ст. №20 – ліцей «Лідер» відбулося засідання методичного об'єднання вчителів-дефектологів на тему «Сучасні науково-методичні підходи щодо організації корекційно-відновлювальної роботи з дітьми».

      Учасники говорили про основні завдання, методи і підходи, проблеми з якими стикаються в ході корекційно-відновлювальної  роботи. Адже головне завдання педагогів спеціальних шкіл — створити оптимальні умови для розвитку й реалізації освітніх потреб цієї категорії на основі врахування можливостей конкретної особистості. Перед присутніми виступила Воротинцева О.О., вчитель-дефектолог, завідувач ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти, яка поділилася досвідом щодо організації корекційно-розвиткової роботи як необхідної умови соціалізації дитини з особливими освітніми потребами. Наголосила, які нормативно-правові документи необхідні для реалізації такої роботи в закладах освіти.

Методист ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти Олос М.Ю.  детально розповіла про сучасні підходи до навчання і виховання дітей з особливими потребами.

           Горзов Н.А., голова  методичного об’єднання, наголосила  на необхідності взаємодії у роботі фахівців  інклюзивно-ресурсного центру з          вчителями-дефектологами закладів освіти. Відзначила те, що основною метою фахівців у цьому напрямку є формування життєво важливої соціальної компетентності, яка в сукупності з пізнавальною особистісною та самоосвітніми компетенціями забезпечують самовдосконалення та корекцію особистості дитини, допоможуть самореалізуватися в соціумі, підготують до самостійної життєдіяльності. Що корекційно-виховний процес розглядається як комплексний вплив на особистість дитини, його завдання стимулювати розумовий розвиток, корекцію наявних відхилень в розвитку. Доповідач також    ознайомила присутніх  з новинками літератури з  дефектології.

      Отже, підсумовуючи дане засідання, учасники дійшли висновку, що на сьогодні, крім всього іншого є велика потреба в пропагуванні просвітницької логопедичноі роботи в педагогічних колективах закладів освіти і серед  батьків.