пл. Жупанатська, 3,
м. Ужгород,  88000
тел.: 61-30-90,  тел./факс: 3-32-22;
e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.



Новини управління освіти Ужгородської міської ради

Методичне об`єднання вчителів французької мови

 

           24 жовтня 2018 року в міському центрі професійного зростання учителів (Лінгвістична гімназія          ім. Т.Г. Шевченка) проведено методичне об`єднання вчителів французької мови на тему «Гейміфікація на уроках французької мови як засіб підвищення мотивації школярів».

           Сьогодні ми усе частіше стикаємося з проблемою небажання дітей здобувати знання, з відсутністю мотивації навчатися. Якщо запитати, чого ж хочуть учні, більшість відповість, що грати в комп‘ютерні ігри.  Тож, саме питанню як за допомогою ігрових методів стимулювати учнів здобувати знання і мотивувати їх,  була присвячена зустріч вчителів французької мови, яку підготувала і провела методист управління освіти Ужгородської міської ради Пріц О.М. Вона нагадала присутнім, що гейміфікація — це використання окремих елементів ігор у не ігрових практиках для вирішення тих чи інших завдань, розповіла про принципи і переваги такого підходу. Пояснила  як можна допомогти учням вчитися, використовуючи те, що вони роблять найкраще — грають. Методист наголосила, що гейміфікація, втілюючи в собі ігровий принцип, сприяє осмисленому підходу до освіти.

             Присутні обговорили як на уроці іноземної мови можна не тільки подавати сам матеріал, але й включати у цей процес стимуляцію інтересів учнів, зберігати їхню увагу і підтримувати постійний зворотній зв’язок.

             Зокрема, Пріц О.М. детально показала, що ж дає впровадження гейміфікації в навчальний процес:

  • допомагає вчителю мотивувати дітей і залучати їх до навчання;
  • розвиває різні розумові навички, просторову уяву та реакцію;
  • дозволяє дітям вчитися в інтерактивному середовищі, в якій вони можуть тренуватися, робити помилки і виправляти їх;
  • може містити практичні приклади понять і правил, які було б важко пояснити в класі;
  • дозволяє вчителю організувати самостійну роботу учнів.

           Учасники круглого столу виконали практичні завдання, використовуючи інтерактивні форми й методи роботи, а також інтернет-платформу quizlet.com. Вони також обмінялися досвідом проведення уроків іноземної мови, використання сучасних технологій і електронних засобів, обговорили методи і засоби, за допомогою яких учні краще засвоюють матеріал.