пл. Жупанатська, 3,
м. Ужгород,  88000
тел.: 61-30-90,  тел./факс: 3-32-22;
e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.



Новини управління освіти Ужгородської міської ради

Методичне об`єднання вчителів хімії

      25 жовтня 2018 року в БПЛ «Інтелект» - УЗОШ І-ІІІ ст. №11 міста Ужгорода відбулося засідання методичного об'єднання вчителів хімії на тему «Використання комп'ютерних технологій як ефективний засіб навчання та контролю на уроках хімії».

      Методист управління освіти Ужгородської міської ради Павлючок-Гогерчак О.В. ознайомила присутніх з добіркою кращих онлайн-ресурсів, які допоможуть зробити курс хімії більш наочним і зрозумілим, а також мотивувати учнів вивчати предмет поза межами шкільної програми. Вона наголосила, що цікаві матеріали вчителів публікуються на блозі вчителів біології та хімії міста Ужгорода.

      Лазар О.І., вчитель вищої категорії УСЗОШ І-ІІІ ст. №2 презентувала свій досвід «Використання інтерактивних технологій на уроках хімії».

      Дуже цікаво провела майстер-клас на тему «Застосування LearningApps i Kahoot  на уроках хімії» вчитель БПЛ «Інтелект» - ЗОШ І-ІІІ ст. №11. LearningApps.org — он-лайн сервіс, який дозволяє створювати інтерактивні вправи для малечі й старшокласників. Це своєрідний конструктор для розробки різноманітних завдань з різних предметних галузей як для використання на уроках, так і в позаурочний час. Учасники методоб’єднання мали змогу спробувати створити свої власні інтерактивні вправи для контролю знань учнів. Також присутні мали нагоду виступити в ролі школярів й зіграти в гру Kahoot. Це порівняно новий сервіс для створення он-лайн вікторин, тестів і опитувань. Його можна ефективно використовувати і в дидактичних цілях. Створені в Kahoot завдання, дозволяють включати в них фотографії і навіть відеофрагменти. Запущена також бета-версія інструменту drag-and-drop. Темп виконання вікторин, тестів регулюється шляхом введення часової межі для кожного запитання. Учні можуть відповідати на тести, які створив вчитель з будь-якого пристрою, що має доступ до Інтернету (планшет, смартфон, ноутбук).

      При бажанні викладач має можливість ввести бали за відповіді на поставлені питання — за правильність і за швидкість їх виконання. Табло відображається на моніторі вчительського комп'ютера.

      Отже, присутні дійшли висновку, що за допомогою інтернет-ресурсів можна з легкістю та захопленням опанувати хімію, використовуючи  при цьому, різні віртуальні експерименти чи тематичні ігри.