пл. Жупанатська, 3,
м. Ужгород,  88000
тел.: 61-30-90,  тел./факс: 3-32-22;
e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.



Новини управління освіти Ужгородської міської ради

Школа професійного зростання молодих та малодосвідчених учителів міста Ужгород

      25 вересня 2018 року розпочала свою роботу Школа професійного зростання молодих та малодосвідчених учителів міста Ужгород. В УСШ І-ІІІ ст. №5 відбулося перше спільне засідання педагогів англійської мови, української мови та літератури, польської мови,  початкових класів, інформатики, фізики, математики, фізичної культури.

    На сьогодні діє 10 Шкіл професійного розвитку молодих та малодосвідчених вчителів міста. Приємно відмітити, що багато молодих педагогів є учасниками двох Шкіл, а саме: Школи з предмету, який викладає,  та Школи професійного зростання класного керівника. Вихователі ГПД та ЗДО, практичні психологи  розпочали навчання в Школі відповідно до наказу про методичну роботу.

   Тема першого спільного засідання «Культура мовлення та об’єктивне оцінювання як складники професійної майстерності педагога». Завідувач методичного кабінету управління освіти  Ірина Даньків провела із присутніми лекцію з елементами тренінгу, під час якого наголосила на тому, що професійне мовлення вчителя має бути своєрідною словесною дією, мета якої – здійснення інтелектуального та морального впливу на учнів.

    Було проведено тренінг «Знайди правильний вислів», під час якого педагоги мали можливість ознайомитися з основними педагогічними вимогами до мовлення вчителя та обговорити умови його ефективності. Адже професійне мовлення – це важливий показник рівня педагога, його інтелегентності, освіченості та загальної культури.

     Обговорено із присутніми  тему «Роль оцінки в житті школяра». На основі спостережень, бесід із учнями, вчителями з’ясовано, що об’єктивна, а ще й позитивна оцінка здатна робити дива. Вона  стимулює бажання поліпшити свої результати, сприяє змагальності, формує мотиви навчання, сприяє самостійній навчальній діяльності.

Було наведено приклади типових помилок учителів під час оцінювання знань учнів, а також запропоновано формули вербального оцінювання учнів відповідно до рівнів навчальних досягнень.

Кожен молодий педагог мав можливість поспілкуватися із керівником Школи та методистом методичного кабінету, від яких отримав корисну інформацію. Учасники Школи розробили план заходів на весь навчальний рік.